اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع)
کد خبر: 2545
با پیگیری مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی انجام شد

اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع)

بیان فردا | نشست هم‌اندیشی اصناف و جامعه گردشگری استان خراسان رضوی در راستای ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی اجرای طرح ملی مهمان امام رضا(ع) پنجشنبه ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ در مشهد مقدس برگزار شد.

روح‌الله محمدحسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در آستانه برگزاری طرح ملی میهمان امام رضا (ع) طی نشستی که با اصناف و دست‌اندرکاران گردشگری استان خراسان رضوی و مدیرکل میراث‌فرهنگی استان داشت، پیرامون ایجاد زیرساخت مناسب و چگونگی اجرای طرح ملی میهمان امام رضا(ع) در مشهد مقدس مباحثی را مطرح و تصمیمات مهمی اتخاذ کرد.

در این نشست مقرر شد تمامی اصناف و دست‌اندرکاران گردشگری در مشهد مقدس همکاری لازم را برای اجرای موفق طرح بکار گیرند. ‌

پیش از این نیز در خصوص طرح ملی میهمان امام رضا علیه السلام جلسات مشترکی با اصناف گردشگری کشور برگزار شده و همچنین تفاهم‌نامه‌هایی میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با هلدینگ‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی خارجی پیرامون ساماندهی و تسهیل ورود زائران و گردشگران خارجی به مقصد مشهد مقدس امضا شده بود.

شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با طراحی و برنامه‌ریزی هدفمند و با همکاری اصناف و جامعه گردشگری کشور در راستای تحقق عدالت اجتماعی و برخورداری اقشار مختلف مردم از خدمات سفرهای زیارتی به مقصد مشهد مقدس و در راستای اجرای مصوبات کارگروه ملی زیارت بنا دارد زمینه اعزام ۲میلیون و ۴۰۰هزار نفر گردشگر داخلی و یک میلیون زائر خارجی را به مقصد مشهد مقدس در قالب طرح ملی میهمان امام رضا (ع) و در زیرساخت دفاتر خدمات مسافرتی تسهیل و برگزار کند.
ارزان بودن سفرهای زیارتی برای عموم مردم ، ارائه تسهیلات وام کم‌بهره سفر برای زائران و ارائه سایر خدمات گردشگری در مدت اقامت زائران در مشهد مقدس از از ویژگی‌های طرح ملی مهمان امام رضا (ع) است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین