طرحی «برای» شروین حاجی‌پور
کد خبر: 3368

طرحی «برای» شروین حاجی‌پور

هادی حیدری، کاریکاتوریست طرحی جدید برای شروین حاجی‌پور کشیده که در صفحه توییتر خود آن را منتشر کرده است.

بیان فردا |  شب گذشته مراسم گرمی ۲۰۲۳ با اعلام نظر آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط آمریکا. برگزار شد  که نام شروین حاجی‌پور خواننده جوانی که با برنامه عصرجدید معرفی شده و با خواندن آهنگ «برای» به اوج شهرت رسید، در میان برگزیدگان این بخش بود.

شروین حاجی‌پور،‌ اجرا کننده ترانه «برای» به دلیل خواندن همین ترانه جایزه گرمی را از آن خود کرد.

پس از انتشار این خبر هادی حیدری، کاریکاتونیست طرحی با تمرکز بر این موضوع منتشر کرد.

شروین حاجیپور
طرح هادی حیدری برای شروین حاجی‌پور

 

زمزمه‌های حضور تک‌آهنگ شروین حاجی‌پور از ماه‌ها پیش و پس از انتشار این قطعه شنیده شد؛ به طوری که ۱۱۵ هزار درخواست ثبت شده در کارزار  اینستاگرامی و تیک‌تاکی گرمی، ۸۳ درصد از شرکت‌کنندگان خواهان اعطای جایزه ویژه گرمی به شروین حاجی‌پور شدند و در نهایت آکادمی گرمی یک بخش تازه تاسیس به بخش‌های مختلفش اضافه کرده و جایزه آن را به شروین اهدا کرد.

آهنگ برای پس از اعتراضات اخیر درپی مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد از سوی این خواننده جوان اجرا شد. شروین چند روز پس از انتشار این آهنگ بازداشت شده بود.

برای برگرفته از توئیت‌هایی بود که مردم در روزهای نخست اعتراضات در کشور از آرزوهای خود در فضای توئیتر منتشر کرده بودند و شروین حاجی پور آنها را به یک ترانه تبدیل کرده بود.

تا پیش از بازداشت شروین حاجی‌پور و پاک کردن ویدیوی منتشر شده از آهنگ برای در حساب اینستاگرام این خواننده، این ویدیو تنها در اینستاگرام فیلتر که در آن زمان دسترسی به آن با اخلال مواجه بود، بیش از 40 میلیون بار بازدید شده بود.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین