درگذشت یک بازیگر قدیمی در 81 سالگی
کد خبر: 3706

درگذشت یک بازیگر قدیمی در ۸۱ سالگی

محمد حاج‌حسینی، بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون به دلیل نارسایی ریه در سن 81 سالگی درگذشت.

بیان فردا |  خانه سینما اعلام کرد که محمدحاج حسینی، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون روز، چهارشنبه دهم اسفند ماه از دنیا رفته است.

 دختر این بازیگر نیز درباره علت درگذشت پدرش گفت: پدرم سال ۱۳۹۱ به هنگام بازی در پروژه‌ای خارج از تهران دچار «برونشیت» مزمن شد و از آن پس این بیماری با او بود و دو هفته قبل به دلیل نارسایی ریه در بیمارستان بستری شد و صبح امروز درگذشت.

او همچنین یادآور شد که پدرش علاوه بر بازیگری، ۳۰ سال به عنوان دبیر آموزش و پرورش فعالیت داشته است.

محمد جاج حسینی متولد ۱۳۲۱ در شهرری بود که در دوران بازیگری خود با کارگردانانی نظیر تهیمنه میلانی، مجید مجیدی، مصطفی کیایی، کمال تبریزی، رضا عطاران، محمد حسین لطیفی، همایون شهنواز و ... همکاری کرد.

از جمله نقش آفرینی‌های او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی «ضدگلوله» (۱۳۹۰)، «سوپراستار» (۱۳۸۷)، «عینک دودی» (۱۳۷۸)، «بچه‌های آسمان» (۱۳۷۵) و همینطور سریال‌های به‌یادماندنی چون «دلیران تنگستان»، «متهم گریخت»، «سفر سبز»، «دوران سرکشی»، «چهار چرخ» و «خوش غیرت» اشاره کرد.

پیکر این هنرمند فقید فردا پنجشنبه ۱۱ اسفند ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مجتمع عروجیان بهشت زهرا (س) به سمت قطعه هنرمندان تشییع خواهد شد و در کنار محمد تقی کاملی (بازیگر) به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین