اعلام نحوه تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا سال ۱۴۰۵
کد خبر: 1969

اعلام نحوه تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا سال ۱۴۰۵

مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.

بیان فردا | سازمان وظیفه عمومی انتظامی اعلام کرد: مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که با ضوابط و مقررات تردد سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و شرایط تردد را دارند، می توانند با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند.

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به تمدید مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور تا پایان سال ۱۴۰۵، مشمولانی که برابر مقررات سال ۱۴۰۰ وارد کشور شده اند و در طول سال گذشته حداکثر ۲ بار و به مدت کمتر از ۳ ماه در کشور توقف داشته اند، می توانند در سال جاری با مجوز تردد قبلی از کشور خارج شوند و ثبت مهر ۱۴۰۰ مانعی برای خروج این دسته از مشمولان نیست.

در ادامه این اطلاعیه می خوانید: با توجه به اطلاع رسانی های قبلی کلیه مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور که ۳ سال در خارج از کشور اقامت داشته و وارد غیبت شده اند، می توانند تا پایان سال ۱۴۰۵ حداکثر ۲ بار در سال و در مجموع به مدت ۳ ماه به کشور تردد کنند.

مشمولان مقیم خارج از کشور به منظور دریافت مجوز تردد می بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان «اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور» شود؛ همچنین لازم است در متن اجازه تردد به شماره و تاریخ ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز استناد شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین