مرگ یک زندانی و اطلاعیه سازمان زندان‌ها
کد خبر: 2030

مرگ یک زندانی و اطلاعیه سازمان زندان‌ها

در پی فوت زندانی مهدی صالحی و "فضاسازی رسانه های معاند" اطلاعیه ای ازسوی روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به شرح زیر صادر شد.

بیان فردا | پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اعلام کرد: "طبق بررسی‌های به عمل آمده در خصوص فوت زندانی مهدی صالحی که به اتهام محاربه از طریق بکارگیری سلاح گرم به منظور ایجاد رعب و وحشت در ملاء عام و اقدام به تیراندازی و افساد فی الارض در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۸به زندان مرکزی اصفهان معرفی و حکم اعدام وی در سال ۱۳۹۹ از طرف شعبه یکم اجرای احکام خمینی شهر صادر شده بود، در تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۱با اظهار تالم و بیحالی و سرگیجه به بهداری مرکزی زندان مراجعه کرده و مورد ویزیت پزشک مستقر در زندان قرار می گیرد که پس از آن و بنا به تشخیص پزشک به بیمارستان سطح شهر اعزام گردیده است.

حسب بررسی‌های به عمل آمده نامبرده در همان روز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری گردیده و تا زمان فوت در بیمارستان در بخش مراقبت‌های ویژه بوده است. با عنایت به فوت نامبرده، موضوع علت تامه فوت در دست بررسی است و بعد از دریافت نظریه پزشکی قانونی نتیجه اعلام خواهد شد."

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین