دفاع نائب رییس شورای شهر تهران از قالیباف در ماجرای سیسمونی گیت
کد خبر: 2174

دفاع نائب رییس شورای شهر تهران از قالیباف در ماجرای سیسمونی گیت

پرویز سروری در واکنش به سفر خانواده قالیباف به ترکیه ضمن دفاع از رییس مجلس گفت:‌جریان انقلاب فریب توطئه را نمی‌خورد.

بیان فردا |‌ نایب رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سفر خانواده قالیباف به ترکیه ، اعلام کرد که جریان انقلاب فریب توطئه را نمی‌خورد. پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) به روز معمار اشاره کرد و گفت: معماری موجود تهران یک معماری وحشی و غیر قابل ارتباط انسانی است و رهبر انقلاب نیز بارها در مورد معماری ایرانی - اسلامی صحبت کردند و همه وظیفه داریم زمینه شکل گیری این معماری را فراهم کنیم.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه، سپاه را از اقدامات خاص امام خمینی نامید و گفت: امروز شاهدیم سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح موجب بزرگی، و اقتدار مسلمانان جهان شده است.

سروری همچنین با اشاره به روز زمین پاک گفت: در سال ۸۴ در مجلس مصوبه بازیافت ۸۰ درصدی پسماند را داشتیم اما نتوانستیم به این هدف دست یابیم و بازیافت ۱۰ درصدی پسماند در کارنامه است و امیدواریم در دوره جدید که شورای انقلابی و تحول گرا عزم خود را جزم کرده تا در کنار شهرداری این موضوع عملیاتی شود و بتوانیم پسماند را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

سروری افزود: اتفاقات و حوادث در کشور نشان می دهد که دشمن برنامه ریزی کرده است تا هم افزایی که بین دستگاهها و قوا وجود دارد را با تمام قدرت به هم بزند.

وی با بیان این که انسجام و وحدت نیروهای انقلاب جزء دغدغه های نظام سلطه است و سعی دارد با ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و اختلاف بین گروهها و قوا آن را از بین ببرد، گفت: می بینید که در موضوع همسایگانمان همچون افغانستان آنها را علیه ما تحریک کرده و بحث شیعه و سنی را مطرح می کنند و تلاش می کنند که میان امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند؛ اما حرف اصلی ایجاد اختلاف بین قوا است و می بینید که در موضوع سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه چه فضا سازی هایی انجام شد در حالی که پسر رئیس مجلس عنوان کرد که این موضوع خطا بوده و رئیس مجلس هم موافق نبوده اما چه اتفاقی می افتد که این موضوع ترند می شود.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه ما تعجب می کنیم که دختر وزیر قاچاق کالا می کرده و از ظرفیت بیت المال استفاده می کند اما معاون اول رئیس جمهور وقت که سنبل اصلاح طلبان است چه دفاع جانانه ای از اومی کند، افزود: آیا این افراد آن روزها احساس مسئولیت نمی کردند یا زمانی که یک قتل توسط یکی از شخصیتهای موثرشان انجام می شود چگونه قدیس سازی می کنند و مقتول را با آن تهمت ها مواجه می کنند! و چرا آن زمان این آقایان و خانم ها حساسیت نشان ندادند و ناجوانمردانه حالا به فردی حمله می کنند که اثرات اقداماتش در تهران و کشور مشخص است و جالب است که وقتی اعلام می شود که رئیس مجلس موافق نبوده حتی نمی خواهند این اظهارات را بشنوند.

بیشتر بخوانید :‌

وی با بیان اینکه جریان انقلاب هوشمند تر از این موضوعات است و فریب توطئه را نمی خورد، گفت: درون شورا و شهرداری نیز این مسائل است و آنهایی که فکر می کردند چون شورا یک دست است ،شورای قبرستانی خواهد بود اما دیدند این شورا تحول گرا و برنامه گر است و در کنار مطالبه گری از شهرداری برای رفع مشکلات شهر در زمانهای مختلف نیز همبستگی و هم افزایی دارد.

وی افزود: نیروهای انقلاب با هوشیاری و بصیرت تحت مدیریت رهبر انقلاب روزهای بهتری را خواهند ساخت و فریب توطئه را نمی خورند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین