گردشگری در گلستان توسعه پیدا می‌کند؟
کد خبر: 2536
قوت گرفتن یک احتمال با امضای تفاهمنامه مشترک

گردشگری در گلستان توسعه پیدا می‌کند؟

تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و استانداری گلستان روز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز استان گلستان امضا شد.

بیان فردا | روح‌الله محمدحسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در ادامه سفر خود به استان گلستان مهمان استاندار گلستان بود. این سفر به‌منظور بررسی میدانی ظرفیت‌های گردشگری و امضای تفاهم‌نامه انجام شده است.

این تفاهم‌نامه به‌منظور همکاری متقابل برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز استان گلستان در دو موضوع احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین‌راهی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی گردشگری در مبادی و شریان‌های اصلی استان امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و استانداری گلستان در راستای تفاهم نامه‌هایی است که پیش از این در استان‌های قم و البرز میان این شرکت و استانداران منعقد شده است. همچنین در ادامه قرار است در تمام استان‌های کشور چنین تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی و استانداری‌ها امضا شود.

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن تشکر از مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای پیگیری نیازهای این استان و حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در استان گلستان برای بررسی ظرفیت‌های این استان، بیان کرد: «وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از وزاتخانه‌های پیشگام در اجرای مصوبات هیئت دولت است.»

او در ادامه از مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی درخواست کرد تا استان گلستان را به‌عنوان یکی از مبادی اصلی گردشگری مورد توجه قرار دهد.

استاندار گلستان تصریح کرد: «این استان در زمینه گردشگری کشاورزی و دریایی ظریفیت‌های قابل توجهی برای جذب گردشگر از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی دارد به همین منظور نیازمند توجه بیشتری است.»

روح‌الله محمدحسین‌زاده مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در ادامه با اشاره به روند بازدیدهایی که از پروژه‌های وزارت میراث‌فرهنگی دراستان گلستان انجام داده است، گفت: «اجرای تابلوهای تبلیغاتی و مجتمع‌های خدماتی و بهداشتی بین‌راهی از الویت‌های ما در استان گلستان است.»

او لازمه قرار گرفتن استان گلستان در مقاصد گردشگری کشور را فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و سرمایه‌گذاری در این استان دانست و افزود: «با فراهم کردن مقدمات سرمایه‌گذاری در این استان می‌توان گردشگران داخلی و خارجی را به این استان هدایت کرد.»

همچنین در این دیدار مذاکراتی در راستای برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی و جشنواره‌ها به‌ویژه جشنواره اسب انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین