واکنش روزنامه کیهان به فراخوان اعتصاب
کد خبر: 3297

واکنش روزنامه کیهان به فراخوان اعتصاب

روزنامه کیهان به مدیر مسئولی حسین شریعتمداری در شماره امروز خود به موضوع فراخوان اعتصاب کسبه و صنوف در روزهای 14، 15 و 16 آذر ماه که از سوی برخی گروه‌ها و افراد مطرح شده بود، واکنش نشان داد.

بیان فردا | روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنود خود که در روز شنبه 19 آذرماه منتشر شد، به فراخوان اعتصاب در روزهای 14، 15 و 16 آذرماه که ازسوی برخی از گروه‌ها و افراد اعلام شده بود، واکنش نشان داد. این روزنامه نوشت: «گفت: مگه مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل فراخوان نداده بودند که روزهای ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ آذر در ایران اعتصاب سراسری بشود؟! پس چی شد؟! 

گفتم: اعتصاب سراسری در اروپا انجام شده، آمریکا با بحران‌های مالی و غذایی و درگیری‌های داخلی و صف گرسنگان و قتل‌های پی‌درپی در ایالت‌های مختلف رو‌به‌روست. صهیونیست‌ها با بحران موجودیت دست و پنجه نرم می‌کنند و از همه طرف توسط نیروهای مقاومت محاصره شده‌اند و‌...
 
گفت:‌ پادوهای کاسه‌لیس و جریان غربگدای داخلی را بگو که به این مثلث بیرونی چه دلی خوش کرده بودند؟! چه قمپُزی در می‌کردند که قرار است اعتصاب بشود و‌...! 
 
گفتم: یارو وسط کویر با قلاب ماهیگیری در حرکت بود. پرسیدند این‌جا چه می‌کنی؟ گفت؛ اومدم ماهی بگیرم! گفتند احمق! وسط کویر خشک ماهی کجا بود؟! گفت؛ احمق‌تر از من این یارو‌ست که دنبالم راه افتاده از من ماهی بخره! و پشت سرهم اصرار می‌کنه که ارزون‌تر حساب کن!»
 
انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین