کد خبر: 3335

هشدار مدیریت بحران تهران نسبت به یخبندان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به آماده باش صددرصدی ستاد مدیریت بحران در سطح استان گفت: باید اقدامات مقابله ای در برابر یخبندان اولویت کار دستگاه های اجرایی باشد.

بیان فردا | حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی از امروز یکشنبه ۲۵ دی ماه تا روز سه شنبه ۲۷ دی و نیز پنجشنبه ۲۹ دی ماه گفت: طبق گزارش هواشناسی نیمه شمالی و ارتفاعات استان تهران از امروز تا پنجشنبه ۲۹ دی ماه تحت تأثیر سامانه بارشی است و بر این اساس گزارش کاهش دما، ماندگاری هوای سرد و یخبندان مورد انتظار است.

یزدی مهر نسبت به افزایش مصرف سوخت هشدار داد و گفت: از مردم عزیز استان تهران می‌خواهیم مدیریت لازم را در زمینه رعایت الگوی مصرف انرژی داشته باشند.

وی در ادامه نسبت به احتمال خسارت به صنایع حساس و بخش کشاورزی با تغیرات دما از جمله بخش کشاورزی و دامداری هشدار داد و گفت: لازم است که کشاورزان و دامداران تمهیدات لازم در این زمینه را بیاندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به آماده باش صددرصدی ستاد مدیریت بحران در سطح استان اشاره کرد و گفت: دستورات لازم به تمامی دستگاه‌های مسئول در امر خدمت‌رسانی و همچنین تردد ایمن در مناطق مختلف از جمله شهر تهران و دیگر شهرهای استان ابلاغ شده و از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم همواره رصد و پایش محورهای مواصلاتی درون و برون شهری و جاده‌ای را در دستور کار داشته باشند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین