اسامی کشتی‌گیران کشته شده در زلزله ترکیه اعلام شد
کد خبر: 3433

اسامی کشتی‌گیران کشته شده در زلزله ترکیه اعلام شد

اتحادیه جهانی کشتی از حضور رییس فدراسیون کشتی ترکیه و کشتی‌گیران مطرح این کشور در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان خبر داد.

بیان فردا |  اتحادیه جهانی کشتی با اعلام درگذشت ۹ کشتی‌گیر ترکیه بر اساس آخرین آمار ارائه شده، نام این کشتی‌گیران را به شرح زیر اعلام کرد:

مهمت اسکیساریلی

احمت تاس

علی گورسوی

ارای سیمسک

ابراهیم ادرین

حسن ساریترک

اوزان تاتلی

احمت دورمان

اصلان اکیز

اتحادیه جهانی کشتی هم‌چنین اعلام کرد شرف اروغلو، رییس فدراسیون کشتی ترکیه که از شهر قهرمان ماراش است به همراه طاها آکگل، رضا کایالپ و کرم کمال که از چهره‌های شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان و المپیک محسوب می‌شوند از روز نخست، داوطلبانه عازم مناطق زلزله‌زده شدند و در عملیات امداد و نجات زلزله‌زدگان حضور داشته‌اند.

شب قبل از وقوع زلزله تورنمنت زیر ۲۰ سال کشتی در این شهر با حضور تیم‌های ترکیه، فرانسه، ازبکستان و کوزوو به پایان رسید و این تیم‌ها یک روز پس از وقوع زلزله به سلامت عازم کشورهای‌شان شدند اما باشگاه کشتی به طور کامل تخریب شد. در روز نخست ۲۱ کشتی‌گیر بلافاصله با عملیات امداد و نجات از زیر آوار زنده بیرون کشیده شدند.

نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی با تسلیت درگذشت ۹ کشتی‌گیر ترکیه، گفت: با قلبی مملو از درد درگذشت ۹ کشتی‌گیر ترکیه را اعلام می‌کنم. کشتی‌گیرانی که آینده درخشانی داشتند. تمام جامعه کشتی از این اتفاق تلخ غمگین است.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین