کد خبر: 3462

فراخوان جذب امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۲

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از جذب نیروی امریه سربازی در این دانشگاه برای اعزام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

بیان فردا | دکتر علی صدر با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی سازی توافق بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به سیاست‌های جدید ستاد کل و سازمان وظیفه عمومی مبنی بر اولویت اختصاص سهمیه امریه سربازی به دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی بزرگ کشور، این دانشگاه با هماهنگی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به جذب نیروی امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت برای نوبت اعزام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ اقدام می‌کند.

صدر افزود: ثبت نام مشمولین متقاضی در فراخوان امریه سربازی ارتباط با جامعه و صنعت در دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۲۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امریه سربازی مورد نیاز این دانشگاه در مقطع تحصیلی دکتری تخصصی برای به‌کارگیری در حوزه پژوهش و فناوری واحدهای استانی در رشته‌های مدیریت (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش‌ها)، حسابداری (کلیه گرایش‌ها) وفق شرایط و ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت می‌پذیرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت درخواست خود به سامانه جذب امریه وزارت علوم به نشانی https://amriye.msrt.ir مراجعه کنند. بدیهی است پس از اتمام مهلت فراخوان، درخواست متقاضیان توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد پالایش اولیه قرار گرفته و با انجام مصاحبه اختصاصی و طی فرآیند اجرایی ذیربط، منتخبان به ستاد کل نیروهای مسلح معرفی می‌شوند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین