لزوم کاهش آمار تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی/آمادگی هلال احمر و اورژانس در جاده‌ها
کد خبر: 3548

لزوم کاهش آمار تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی/آمادگی هلال احمر و اورژانس در جاده‌ها

وزیر کشور با تاکید بر لزوم کاهش آمار تصادفات رانندگی از ارائه تذکرات و پیشنهادات لازم به استانداران در این حوزه خبر داد.

بیان فردا | احمد وحیدی در حاشیه برگزاری نشست استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی امروز در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: سفرهای نوروزی یکی از اتفاقات خوش است که مردم در انتهای سال برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی می‌کنند و به تبع آن دستگاه‌های مختلف ذیربط نیز در این امر برنامه ریزی‌هایی خواهند داشت تا سفر خوبی برای شهروندان رقم بخورد.

وی افزود: در جلسه امروز با استانداران که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد موضوع تصادفات و حوادث جاده‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت متاسفانه به دلایل مختلف آمار تلفات جاده‌ای که داریم خوشایند و مورد قبول نیست و باید کاهش پیدا کند. بی تردید برای داشتن سفرهایی خوب این موضوع در کمیسیون ایمنی وزارت راه مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تبع آن امروز جلسه مشترکی با استانداران برگزار شد تا علاوه بر مرور آمارها و توجه به آنها پیشنهادات لازم ارائه شود و اقداماتی که در حوزه پلیس راهور و همچنین ایجاد آمادگی در نیروهای هلال احمر و اورژانس نیاز است فراهم شود. تذکرات اساسی و توجهات لازم در این حوزه داده شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین