قبل از گرم شدن هوا فکری به حال حجاب کنید/ کارمندان باید خارج از اداره هم حجاب را رعایت کنند؛ اگرنه برخورد می‌شود
کد خبر: 3573
یک مقام وزارت کشور:

قبل از گرم شدن هوا فکری به حال حجاب کنید/ کارمندان باید خارج از اداره هم حجاب را رعایت کنند؛ اگرنه برخورد می‌شود

معاون استاندار مرکزی گفت: کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.

بیان فردا | جامعه| سید «مجتبی آل‌یاسین»،  معاون استاندار مرکزی در نشست ستاد عفاف و حجاب این استان خواستار چاره‌اندیشی درباره حجاب قبل از گرم تر شدن هوا شد.

وی بیان کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی باید تمامی ضوابط قانونی اداری و استخدامی را رعایت کنند و الزام به پوشش در این قانون مورد تاکید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: کارمندان باید در خارج بخش اداری نیز قوانین و ضوابط شرعی و قانونی را رعایت کنند و در صورت عدم رعایت، تخلفات اداری می‌تواند با کارمند خاطی برخورد کند.

آل یاسین با بیان اینکه، قرارگاه عفاف و حجاب در استان تشکیل شده است، افزود: این قرارگاه با هدف توجه ویژه به حوزه پوشش و رعایت حجاب شکل گرفته است.

وی افزود: لازم است از آمران به معروف نیز حمایت قانونی صورت گیرد تا افراد ارشاد دهنده در انجام وظیفه شرعی و قانونی دچار مشکل نشوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی تاکید کرد: لازم است قبل از گرم شدن هوا نسبت به رعایت حجاب و عفاف بانوان در جامعه چاره اندیشی جدی صورت گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین