مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش وپرورش تمدید شد
کد خبر: 3786

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش وپرورش تمدید شد

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز جمعه ۱۹ اسفند ماه جاری تمدید شد.

بیان فردا | علیرضا کریمیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ که از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شده بود و قرار بود امروز پایان یابد،  تا روز جمعه ۱۹ اسفند تمدید شد. 

وی در ادامه تصریح کرد: تا عصر  امروز بیش از ۳۵۰ هزار داوطلب در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند و دفترچه راهنمای ثبت نام را به‌طور کامل مطالعه کنند.این داوطلبان لازم است در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی را به عمل آورند.

وی افزود: داوطلبان فوق با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می‌توانند حداکثر سه شغل-محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب نمایند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت، لحاظ می‌شود که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در مورد آن اقدام خواهد شد.

به گفته وی، بر این اساس متقاضیان واجد شرایط باید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه دو میلیون و ۳۰۰ هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کریمیان تاکید کرد:با توجه به اینکه در مراحل مختلف فرآیند این آزمون خدماتی از طریق ارسال پیام کوتاه به داوطلبان ارائه می‌شود. لذا داوطلبان برای استفاده از خدمات پیام کوتاه باید مبلغ ۳۰ هزار ریال به عنوان هزینه استفاده از این خدمات پرداخت کنند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین