کد خبر: 3904

انفجار موادمحترقه در محله قلعه‌مرغی/ مصدومیت ۴ جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت چهار جوان درپی انفجار و آتش‌سوزی موادمحترقه در جنوب تهران خبر داد.

بیان فردا | سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۱۵ امروز یک مورد حادثه انفجار و آتش‌سوزی ناشی از موادمحترقه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۲۸ را به محل حادثه واقع در محله قلعه‌مرغی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت دو دقیقه در محل حاضر شدند، گفت: محل حادثه یک انبار حدودا ۱۰ متری در پشت‌بام یک ساختمان مسکونی بود که دچار حریق شده بود. در همین راستا نیز آتش‌نشانان بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و دقایقی بعد ضمن جلوگیری از گسترش آتش اقدام به مهار کامل آن کردند.

ملکی درباره دلیل وقوع این حادثه نیز گفت:‌چهار جوان که همگی بین ۲۰ تا ۲۲ سال سن داشتند در قسمت انباری این ساختمان که در پشت بام واقع شده بود، مشغول ساخت نارنجک‌های دستی با اکلیل سرنج بودند که ناگهان این مواد منفجر شده و موجب آتش‌سوزی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه چهار جوان از محل خارج شده بودند، گفـت: این افراد از ناحیه دست‌ها و همینطور سر و صورت دچار سوختگی شده بودند که به همین دلیل در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

وی افزود:‌ عوامل آتش‌نشانی پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت ۱۵ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین