اجازه نخواهیم داد طراحی دشمن برای خدشه‌دار کردن امنیت، عملی شود
کد خبر: 3198
آیت‌الله رئیسی در گفتگوی تلفنی با خانواده شهید آرمان علی‌وردی:

اجازه نخواهیم داد طراحی دشمن برای خدشه‌دار کردن امنیت، عملی شود

رئیس جمهور حضور پرشور و گسترده مردم در آیین تشییع پیکر شهید آرمان علی‌وردی را نشانه قدرشناسی مردم از مدافعان امنیت کشور و دلبستگی عمیق آنان به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست.

بیان فردا | آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، در این گفتگوی تلفنی که عصر امروز یکشنبه انجام شد، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید آرمان علی‌وردی، از رشادت و بصیرت آن شهید بزرگوار تمجید کرد و گفت: شهادت این جوان برومند، نماد از جان‌گذشتگی برای صیانت از امنیت و آرامش کشور است و مردم قدر چنین مجاهدتی را می‌دانند.

رئیس جمهور امنیت و آرامش کشور را ثمره خون ده‌ها و صدها شهید همچون شهید علی‌وردی دانست و افزود: امنیت خط قرمز دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، طراحی دشمن برای خدشه دار کردن این سرمایه‌ ملی و ارزشمند عملی شود.

دکتر رئیسی حضور غیرتمندانه شهید علی‌وردی و امثال او در صحنه دفاع از امنیت را الهام‌بخش و روشنگر خواند و گفت: خون این شهید بزرگوار و سایر شهدای مدافع امنیت، با آشکار کردن ماهیت واقعی بدخواهان کشور، رشد بصیرت و آگاهی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی، در پی اغتشاشات اخیر در تهران به شهادت رسید و امروز پیکر پاک او با مشایعت پرشور مردم به خاک سپرده شد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین