کد خبر: 3408

کنایه مدودف به حواس‌پرتی بایدن

دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه که سابقه ریاست جمهوری این کشور را نیز در کارنامه دارد، اظهارات کنایه‌آمیزی را علیه جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا مطرح کرد.

بیان فردا | دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت روسیه ضمن اظهار نظر در مورد نامزدی احتمالی یک سیاستمدار آمریکایی برای دومین دوره، در کانال تلگرام خود نوشت: جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ممکن است بر اثر حواس پرتی جنگ جهانی سوم را آغاز کند.
 
مدودف نوشت: به نظر می رسد پیرمرد بایدن برای دوره دوم می‌رود. او اسامی ، نام ها، تاریخ ها را اشتباه می‌کند و در دفتر خودش گم می‌شود. اسناد سری را در گاراژ خانه شخصی خود نگه می دارد، بیش از صد میلیارد دلار صرف کشوری کرد که برای آمریکایی های عادی ناشناخته است، اما تمام مشکلات اقتصادی آمریکا را مسئول فتنه‌های روسیه می داند؛ ممکن است جنگ جهانی سوم را از روی حواس پرتی آغاز کند.
 
مدودف همچنین گفت که زوال عقل مانعی برای انتخاب مجدد رئیس جمهور آمریکا نیست
 
پیش از این جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا گفته بود که هنوز آماده تصمیم گیری در مورد شرکت در انتخابات سال 2024 نیست. وی همچنین گفت: نتیجه انتخابات سال 2024 را نمی توان پیش بینی کرد. پیش از این رئیس جمهور آمریکا گزارش داده بود که قصد دارد در مبارزات انتخاباتی شرکت کند و سنش باعث نگرانی او نیست، اما هنوز تصمیم قاطعی گرفته نشده است.
 
انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین