تازه‌ترین موضع‌گیری جمهوری آذربایجان درباره حمله به سفارتش در تهران
کد خبر: 3710

تازه‌ترین موضع‌گیری جمهوری آذربایجان درباره حمله به سفارتش در تهران

وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان بر ضرورت مجازات عاملان حمله به سفارت کشور در تهران تاکید کرد.

بیان فردا | جیحون بایراموف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان گفت: عاملان حمله به سفارت آذربایجان در ایران باید مجازات شوند.
وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان خبر داد که جیحون بایراموف، روز چهارشنبه، در دیدار با مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خواستار مجازات عاملان حمله به سفارت این کشور در تهران شده است.
 
در بیانیه وزارت امور خارجه آذربایجان درباره این دیدار آمده است: بایراموف به اهمیت شناسایی "عاملان، سازمان دهندگان و سفارش دهندگان این حمله خیانت آمیز به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران و مجازات مناسب آنها" اشاره کرد.
 
در این بیانیه که خبرگزاری اسپوتنیک منتشر کرده، همچنین آمده است: وزیر امور خارجه آذربایجان بار دیگر بر اهمیت اجرای تعهدات ناشی از کنوانسیون وین در روابط دیپلماتیک تاکید کرد و یادآور شد که وظیفه کشور میزبان تضمین امنیت اماکن نمایندگی‌های دیپلماتیک و کارکنان آن است.
 
در همین زمینه بخوانید:
 
بایراموف با اشاره به اینکه "جزئیات حمله و فیلم توسط طرف آذربایجانی به دقت در حال بررسی است و تحقیقات پرونده ادامه دارد"، گفته است: ایران باید به تعدادی از سوالات طرف آذربایجانی در رابطه با این حادثه پاسخ دهد.

 

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین