اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت از افطار تا سحر
کد خبر: 3872

اجرای برنامه‌های نوروزی پایتخت از افطار تا سحر

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از اجرای برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران از افطار تا سحر خبر داد.

بیان فردا | امین توکلی زاده  با اشاره به تقارن ماه رمضان وعید نوروز در مورد ویژه برنامه های عیدانه شهرداری تهران گفت: این تقارن بهار در بهار است و ویژه برنامه های متعددی برای نوروز و رمضان داریم.

وی با بیان اینکه طرحی تحت عنوان «بهار ایران» برای اجرا داریم، اظهار کرد: مجموعه‌های مناسبت‌های شاد ملی و مذهبی در این برنامه دیده شده است که به صورت مداوم رویکردهای جشنواره ای در سطح  شهر تهران داشته باشیم و بر همین اساس از آنجایی که نوروز، رمضان و شعبان مملو از اعیاد بزرگ و... است در این بسته گنجانده شده است.

توکلی زاده با تاکید بر اینکه ماه رمضان در عمده کشورهای اسلامی جزو شادترین ماه‌هاست و تمام تلاش ما نیز این است که یک ماه شاد و با  نشاط توأم با معنویت در سطح شهر را تجربه کنیم، گفت: به مراکز ابلاغ شده است که مراسم و برنامه های خود را بگونه ای طراحی کنند که از افطار تا سحر رخدادهای ویژه داشته باشیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه عمده رخدادها بعد از افطار خواهد بود، افزود: ما موافق زیست شبانه در طول سال نیستیم چرا که  زندگی مردم و سبک زندگی آنها را دچار اختلال می‌کند؛ اما در ماه مبارک رمضان، متفاوت است و در زیست شبانه به این دلیل که مردم روزه دار نتوانسته‌اند از مراکز و برنامه ها بهر مند شوند، این امکان هست که بعداز افطار از مجموعه های شهرداری بازدید کرده و برگزاری جشنواره‌ها نیز به بعد از افطار موکول شده است.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین