کد خبر: 4072

هشدار به «مسئولان» درباره خطرات «تعریف و تمجیدهای بادمجان دور قاب‌چین‌ها و بله‌قربان‌گوها»

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: گزارش‌های رسمی اطرافیان مسئولین، تعریف و تمجیدهای بادمجان دور قاب‌چین‌ها و بله‌قربان‌گوها و شعارهای کسانی که در سفرهای مسئولین به مناطق مختلف کشور برای استقبال یا گوش دادن به سخنرانی‌ها جمع می‌شوند، نباید معیار سنجش افکار عمومی برای درک میزان رضایت مردم از حکمرانی باشد.

حل مشکلات معیشتی مردم، برگزاری انتخابات آزاد و روان‌ سازی سیاست خارجی، سه راهکار واقعی و موثر برای تامین رضایت عمومی و برطرف ساختن نارضایتی‌ها هستند. قبل از هر چیز مسئولان باید بپذیرند که نارضایتی همچنان وجود دارد و عبور از بحران سال ۱۴۰۱ به معنای پایان یافتن نارضایتی‌ها نیست. گزارش‌های رسمی اطرافیان مسئولین، تعریف و تمجیدهای بادمجان دور قاب‌چین‌ها و بله‌قربان‌گوها و شعارهای کسانی که در سفرهای مسئولین به مناطق مختلف کشور برای استقبال یا گوش دادن به سخنرانی‌ها جمع می‌شوند، نباید معیار سنجش افکار عمومی برای درک میزان رضایت مردم از حکمرانی باشد.

بسیار دیده‌ایم که مسئولان ارشد کشور درباره چگونگی زندگی مردم قضاوت مثبت کردند در حالی که کاملاً مشخص و مشهود بود که مردم در مشکلات معیشتی شدیدی دست و پا می‌زنند و از شرایط زندگی رضایت ندارند. بنابراین، تردید نباید کرد که حکمرانان از صدر تا ذیل به عناصر مطمئنی که به مثابه چشم و گوش آنها عمل کنند و به اندازه چشم و گوش واقعی مورد اعتمادشان باشند نیازمند هستند و بدون آنها نمی‌توانند ارزیابی صحیحی از اوضاع کشور و مردم داشته باشند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین