همه سلبریتی‌های قبل انقلاب الکلی و اهل فساد جنسی بودند؛ افتخار هم می‌کردند
کد خبر: 4374
حسن رحیم‌پورازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

همه سلبریتی‌های قبل انقلاب الکلی و اهل فساد جنسی بودند؛ افتخار هم می‌کردند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: همه سلبریتی‌های قبل از انقلاب الکلی و اهل موادمخدر و اهل فساد جنسی بودند و به آن افتخار می کردند.

 

بیان فردا | حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه الان در همه کشورها جز ایران کاپیتولاسیون وجود دارد، گفت: در گذشته اگر یک آشپز آمریکایی یک مرجع تقلید و سرلشکر ایرانی را می کشت هیچ کس حق اعتراض نداشت.

 وی با اشاره به اهمیت مطالعه، ادامه داد: دانشجویان اگر مطالعه نداشته باشند جای شهید و جلاد را عوض می کنند.

رحیم‌پور ازغدی: این کشف حجاب‌ها و سلبریتی‌سازی‌ها برای این است که می خواهند ما را به دوران قبل از انقلاب برگردانند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: از سلبریتی های زمان قبل از انقلاب برای نسل امروزی قهرمان می سازند. همه سلبریتی های قبل از انقلاب الکلی و اهل مواد مخدر و و اهل فساد جنسی بودند و به آن افتخار می کردند.

وی گفت: سلبریتی های قبل از انقلاب دنبال این بودند که برهنگی و کشف حجاب و مشروب خوری و زنا و روابط نامشروع را نهادینه کنند که تقریبا موفق هم شدند و آثار آن را الان نیز مشاهده می کنیم.

وی ادامه داد: برخی جسما کنار  امام بودند اما نمی‌دانستند او چه می‌گوید. ایرانی بودن قبل انقلاب ننگ بود و ایران یک کشور در لیگ دسته سه بود. تعیین همه مسئولین حتی دانشگاه ها باید با نظر سفارت آمریکا صورت می‌گرفت. رژیم پهلوی نمی‌دانست چقدر نفت صادر می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین