کد خبر: 4071

سدشکنی در بازار رمزارز/ رشد قیمت‌ها ادامه‌دار خواهد بود؟

با بازگشت بازارها از تعطیلات عید پاک، بیت کوین هفته را با صعود به بالای ۲۸۰۰۰ دلار آغاز کرد.

این حرکت باعث شد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان برای مدت کوتاهی از سطح مقاومت کلیدی ۲۸۵۰۰ دلار خارج شود. اتریوم نیز در قیمت ۱۹۰۰ دلار بسته شد.

بیت کوین برای شروع هفته به بالای ۲۸۰۰۰ دلار بازگشت، زیرا اگاوها بازار را تصاحب کردند؛ بیت‌کوین در اوایل جلسه امروز پس از معامله در پایین ترین سطح ۲۷۸۲۸.۴۸ دلار در روز قبل، به بالاترین سطح ۲۸,۵۳۲.۸۳ دلار رسید. در نتیجه این حرکت، بیت کوین به طور جزئی از سقف ۲۸۵۰۰ دلار عبور کرد، با این حال شتاب از آن زمان تغییر کرده است.

در ابتدا، رالی امروز در حالی برگزار شد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه از کف اخیر در ۵۸.۰۰ جهش کرد. در زمان نگارش این گزارش، این شاخص در ۶۱.۰۷ با نقطه قابل مشاهده بعدی مقاومت در ۶۵.۰۰ دنبال می‌شود. بیت کوین در زمان نگارش این گزارش با قیمت ۲۸۳۲۷.۶۳ دلار معامله می شود.

علاوه بر بیت کوین، اتریوم نیز در روز دوشنبه جهش کرد و قیمت ها در سطح ۱۹۰۰ دلار بسته شد. پس از پایین ترین سطح ۱۸۲۸.۷۸ دلار در روز یکشنبه، اتریوم برای شروع هفته به قله ۱۸۷۳.۰۶ دلار صعود کرد. جهش قیمت امروز زمانی رخ داد که گاوها پس از یک شکست کوتاه به زیر یک طبقه در ۱۸۳۰ دلار، دوباره وارد بازار شدند.

بازدهی‌ها از آن زمان کاهش یافته است، که نتیجه نزدیک شدن شاخص قدرت نسبی به نقطه مقاومت کلیدی ۶۲.۰۰ است. در زمان نگارش گزارش، قدرت قیمت روی ۵۸.۸۳ است و شاخص در سقف ۶۲.۰۰ بسته می شود. اگر اتریوم فراتر از این نقطه حرکت کند، این احتمال وجود دارد که قیمت ها به بالای ۱۹۰۰ دلار افزایش یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین