صبا تأمین در پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو/ از مذاکره با هیأت‌های خارجی تا میزبانی از مقامات داخلی
کد خبر: 4214

صبا تأمین در پنجمین نمایشگاه ایران اکسپو/ از مذاکره با هیأت‌های خارجی تا میزبانی از مقامات داخلی

شرکت گروه مالی صبا تأمین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو۲۰۲۳، حضور پررنگی داشت و میزبان صدها نفر از بازدیدکنندگان و مسئولان عالی رتبه از جمله وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شستا، معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و ... بود.

بیان فردا | به نقل از روابط عمومی شرکت گروه مالی صبا تأمین، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۱۳ از 17 تا20 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شد و شرکت گروه مالی صبا تأمین و زیرمجموعه‌های آن شامل کارگزاری صبا تأمین، شرکت سبدگردان اندیشه صبا، خدمات مدیریت صبا تأمین، شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا، کارگزاری رسمی بیمه تأمین آینده و کارگزاری صبا تأمین حضور پررنگی در این نمایشگاه داشتند.

پنجمین دوره این رویداد که پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاوردهای صادراتی با حضور رئیس جمهوری افتتاح شد، میزبان شمار زیادی از تجار و بازرگانان خارجی بود که به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌ بودند. در این نمایشگاه گروه‌هایی نظیرپتروشیمی، دانش‌بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی وکشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی حضور داشته و به معرفی محصولات، تولیدات وخدمات خود پرداختند.

علاوه بر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری، دکترمحمد مخبر، معاون اول رئیس جمهوری، دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، احمدوحیدی، وزیر کشور، شماری از وزرا، استانداران، نمایندگان مجلس و ... نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

تسهیل تبادلات اقتصادی میان ایران و کشورهای مختلف جهان، افزایش صادرات محصولات ایرانی و حمایت از تولیدگران داخلی از جمله اهداف این نمایشگاه بود. معرفی خدمات شرکت‌های داخلی و جذب سرمایه‌‌های خارجی را نیز می‌توان دیگر اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.

غرفه شرکت گروه مالی صبا تأمین نیز که در سالن 27 برپا شده بود، در این نمایشگاه حضور پررنگی داشت ومیزبان صدها تن از بازدیدکنندگان و مسئولان داخلی وخارجی بود که از جمله این افراد می‌توان به بازدید سیدصولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی،میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی،ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا، علیرضا عسگریان،معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاهاجتماعی و ... اشاره کرد.

IMG_7429

ارائه راهکارهای مالی و تجاری در توسعه صادرات وقراردادهای تأمین مالی خارجی ازسوی صبا تأمین

دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل شرکت گروه مالی صبا تأمین نیز در غرفه این شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو 2023 حاضر شده و نقش شرکت گروه مالی صبا تأمین در تسهیل تأمین مالی خارجی و مبادلات بین‌المللی و برنامه‌ریزی برای ارائه اوراق ارزی را مهم و قابل توجه ارزیابی کرد.

به گفته میرطاهر ارائه مشاوره در حوزه راهکارهای مالی وتجاری در توسعه صادرات و قراردادهای تأمین مالی خارجی از دیگر خدمات و ظرفیت‌های گروه مالی صبا تأمین برای ارائه به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی است.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های شرکت‌هایزیرمجموعه این گروه مالی را تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت گروه مالی صبا تأمین در معرفی کارگزاری صبا تأمین گفت که این کارگزاری در حوزه بورس کالا، انرژی و اوراق بهادار فعالیت دارد و از برترین کارگزاری‌های کشور به شمار می‌رود.

میرطاهر در بیان خدمات سبدگردان اندیشه صبا این گروه اضافه کرد: این شرکت طیف گسترده‌ای از محصولات قابل ارائه در حوزه سرمایه‌گذاری به مشتریان حقیقی وحقوقی ارائه می‌کند.

او در تشریح فعالیت‌های اندیشه صبا افزود: صندوق‌های سهامی، درآمد ثابت، سرمایه‌گذاری در اوراق دولتی و صندوق سرمایه‌گذاری مبتنی بر طلا و سبدگردانی اختصاصی و خدمات برخی از فعالیت‌های این مجموعه است.

میرطاهر گفت که خوشبختانه در حوزه ارائه خدمات تأمین مالی گروه مالی صبا تأمین از طریق شرکت مالی تأمین سرمایه امین موفق به ارایه خدمات به مجموعه بزرگ سازمان تامین اجتماعی است و این شرکت نیز از دیگرحاضران در غرفه صبا تأمین بوده است.

او در مرور دستاوردهای ارزنده گروه مالی صبا تأمین درسال ۱۴۰۱ به انتشار چهارهزار میلیارد تومان اوراق برای شرکت شستا در اسفند و چهار هزار میلیارد تومان برایسازمان تأمین اجتماعی یاد کرد و گفت که این اتفاق بزرگترین و سریع‌ترین تأمین مالی تاریخ بازار سرمایه بوده است.

گروه مالی صبا تأمین همچنین در جریان برگزاری ایننمایشگاه، مذاکرات مالی سازنده‌ای را با تجار خارجی درمحل نمایشگاه انجام داد که از جمله آن می‌توان به مذاکره با هیات‌هایی از کشورهای صربستان، ترکیه،عمان، روسیه، مالزی و عراق اشاره کرد. همچنین مذاکراتی نیز با برخی از شرکت‌ها و تجار داخلی انجام شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین