کد خبر: 4232

چرا سازمان خصوصی سازی می خواهد برای استقلال و پرسپولیس حاشیه بسازد؟

انتشار آگهی برگزاری مجمع دو باشگاه پرسپولیس واستقلال از سوی سازمان خصوصی سازی و واکنش وزارت ورزش که نظری بر خلاف سازمان خصوصی دارد، به ناگهان موج نا خواسته ای در محافل ورزشی وخصوصا در فوتبال ایجاد کرد که پس لرزه های این موج همچنان قابل لمس است.

چیزی به پایان فصل فوتبال باقی نمانده است ، بعد از رقابت های لیگ برتر ، دیدارهای جام حذفی در پیش است که با برگزاری دو تا سه مسابقه به طور کامل پرونده بازی های فوتبال بسته خواهد شد.

چه اشکالی در کار است تا اندکی صبوری وخویشتنداری از خود نشان داده تا پرونده فوتبال بدون حاشیه و بدون اگر و اماها به پایان برسد؟این شتاب به کجا ختم خواهد شد؟ چرا به حساسیت هایی که در دیدارهای پایانی باقی مانده و برخی ها به دنبال آن هستند تا از آّب گل آلود صاحب صید شوند، بی جهت دامن زده می شود؟

باور کنید که با ایجاد هماهنگی و مشورت بین ورزشی ها و غیر ورزشی ها که در بحث تشکیل مجمع دو باشگاه نقش دارند، هیچ اتفاقی را در بحث وارد آوردن خدشه به جایگاه متولیان دو باشگاه رقم نخواهد زد، حداقل امتیاز این خویشتنداری آن است که دیدارهای هفته پایانی به سلامت وبا خوشی به پایان خواهد رسید. آِیا اشکالی دارد؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین