کد خبر: 17523
حامیان پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

پیام مهم علی شریفی زارچی به مردم: نگذارید تفکری بیاید که گشت ارشاد را برگرداند و اینترنت را فیلترکند | پزشکیان توهم دانایی ندارد

علی شریفی زارچی با انتشار ویدیویی با دعوت از مردم برای رای دادن به مسعود پزشکیان گفت: شریفی زارچی در ادامه گفت: اگر نمی خواهید رای بدهید من به تصمیم شما احترام می گذارم اما من به قراری که با هم گذاشتیم احترام می گذارم «سفر چرا، بمان و پس بگیر» نباید اجازه دهیم تفکری بر قوه مجریه برگردد که گشت ارشاد را برگرداند و اینترنت را بیش از پیش فیلتر کند.

بیان فردا | روایت مجازی | علی شریفی زارچی، استاد اخراجی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار پیامی ویدیویی گفت: من علی شریفی زارچی هستم که در مرگ مهسا امینی مشکی پوشید، از دانشجویان حمایت کرد و اخراج شد. الان بیش از هر زمان دیگری در زندگی احساس خطر کردم.

این استاد اخراجی دانشگاه در دولت ابراهیم رئیسی گفت: دیروز آقای جلیلی گفته بود که مردم بیایند و نگذارند کشور به عقب بگردد، آقای جلیلی شما و طرز تفکر شما کشور را عقب نگه داشته است. تفکر شما باعث و مذاکراتتان با 5+1 باعث شش تحریم سازمان ملل علیه ایران شد. تفکر شما همان ذهنیتی است که اگه دوست نداری جمع کن برو و همین باعث شده که سالی 150 هزار نفر از کشور بروند.

شریفی زارچی در ادامه گفت: اگر نمی خواهید رای بدهید من به تصمیم شما احترام می گذارم اما من به قراری که با هم گذاشتیم احترام می گذارم «سفر چرا، بمان و پس بگیر» نباید اجازه دهیم تفکری بر قوه مجریه برگردد که گشت ارشاد را برگرداند و اینترنت را بیش از پیش فیلتر کند. من به مسعود پزشکیان رای می دهم چرا که ایشان را صادق تر از دیگران دیدم، توهم دانایی ندارد و همه مردم ایران را به رسمیت می‌شناسد نه فقط همفکران خود را.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید