![سقوط تعداد بینندگان و مخاطبان صداوسیما](https://cdn.bayanfarda.ir/thumbnail/sjVplYUdxaj8/kvHPsF060XXpEg3cYDFtg4Tl-9IXR6fBmN5CZpcD_SHAyzmXirq1U6zYKN6mPo9HIQqStng6bM-KuhChXQrYF8Q0vvqVUSlJ/%D8%B5%D8%AF%D8%A7+%D9%88+%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7.jpg)
سقوط تعداد بینندگان و مخاطبان صداوسیما
روند نزولی مخاطبان صداوسیما و بینندگان برنامههای تلویزیونی ادامه دارد.
نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریالهای تلویزیونی، نشان میدهد که نگرانیهای هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.
تعداد مخاطبان برنامههای تلویزیونی هر روز رو به کاهش است و این ماجرا چندان به نفع رسانهای، چون صداوسیما نیست.
روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است:
اعجوبهها
آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۱۹.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد
سمت خدا
آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۱۸.۲ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد
میدون
آذر ۹۸: ۱۷.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد
طبیب
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد
سلام صبح بخیر
آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد
سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزو شکستخوردههای تلویزیون در جذب بیننده هستند.
دیدگاه تان را بنویسید