دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی+جزئیات
کد خبر: 12625

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی+جزئیات

جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ که شامل تعاریف، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مواد امتحانی، سهمیه ها و ... توسط مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی که مجری برگزاری آزمون استخدامی اجرایی سال 1402 است، در دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد.

بیان فردا | جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ که شامل تعاریف، شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان، مواد امتحانی، سهمیه ها و ... توسط مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی که مجری برگزاری آزمون استخدامی اجرایی سال 1402 است، در دفترچه راهنمای ثبت نام از طریق سایت مرکز جهاد دانشگاهی به متقاضیان اطلاع رسانی می گردد.

ارگان های دولتی و موسسات اجرایی هر ساله از طریق آزمون هماهنگ کشوری، اقدام به جذب نیرو مورد نیاز خود در بخش های مختلف می کنند. مرکز آزمون های جهاد دانشگاهی مجری برگزاری آزمون دستگاههای اجرایی در کشور بوده که شرایط، ضوابط، لیست شغل محل ها، ظرفیت ها و ... را از طریق آدرس hrtc.ir ترچه ثبت نام یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های فراگیر اجرایی 1402 را دانلود کرده و موارد ذکر شده را مشاهده نمایند. ضروری می نماید تا داوطلبان با شرایط اختصاصی ارگان مد نظر خود آشنایی داشته باشند تا در صورت شرکت در آزمون دچار مشکل نگردند.

به منظور سهولت دسترسی مخاطبان در ادامه لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی فراگیر اجرایی ۱۴۰۲ و شرایط نام نویسی آن را در اختیار قرار داده ایم تا با توجه به ضرورت و اهمیت درستی اطلاعات وارد شده داوطلبان، از بروز مشکلات ثبت نامی جلوگیری نماییم.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

نام نویسی در یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و سازمان های دولتی تابع شرایط و ضوابط خاصی بوده که از سوی مجری برگزاری این آزمون یعنی مرکز جهاد های دانشگاهی تعیین می شود. هم چنین استخدام در سازمان ها و ارگان های متقاضی نیز قوانین خاص خود را دارد و داوطلبان پس از شرکت در جلسه امتحان در زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می بایست مطابق ضوابط مراحل تعیین شده را طی کنند.

علاوه بر قوانین و شرایط ثبت نام و استخدام دستگاه های اجرایی 1402، لیست رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز به ثبت نام و لیست رشته های شغلی ارائه شده در آزمون سال ۱۴۰۲ نیز از سوی شرکت ها و سازمان های متقاضی به مجری این آزمون اعلام می گردد.

در نهایت مرکز جهاد دانشگاهی با جمع بندی و طبقه بندی شرایط، قوانین، رشته ها، منابع و .... دستورالعمل نام نویسی آن دوره از آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را تدوین کرده و تحت عنوان دفترچه راهنمای یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی به داوطلبان ابلاغ می نماید. لازم به ذکر است دفترچه راهنمای این آزمون به صورت یکپارچه بوده و به منظور نام نویسی آزمون هر ارگان به صورت مجزا منتشر نمی شود.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی 1402 در تاریخ 4 آذرماه منتشر شد.

لینک دریافت دفترچه آزمون

دفترچه راهنمای استخدام دستگاه های دولتی معمولا با آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از سوی مرکز جهاد دانشگاهی منتشر می شود. با توجه به این نکته دفترچه رسمی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شده، در این بخش از مقاله دفترچه آزمون برای دانلود قرار داده شده است. 

برای دانلود دفترچه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کلیک کنید.

برای دریافت اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 کلیک کنید.

خاطر نشان می شود که به محض اعلام زمان دقیق انتشار اصلاحیه دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲ و یا به محض منتشر شدن راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 این مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

توضیحات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۲

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی پس از دانلود دفترچه راهنمای یازدهمین آزمون سال 1402 می بایست نکات مندرج دفترچه مذکور را مطالعه نموده و با آگاهی کامل از ضوابط ذکر شده پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در آزمون نام نویسی کنند. دفترچه یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ شامل 13 قسمت است که به اختصار در مورد هر قسمت توضیحاتی را ارائه داده ایم:

مقدمه: در این قسمت با ذکر شماره بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، علاوه بر معرفی و اعلام هدف برگزاری آزمون، رسمیت و قانونیت این آزمون را اعلام می کند.

تعاریف: بخش اول دفترچه اصطلاحات به کار رفته در دفترچه را تعریف کرده است که باعث رفع ابهام داوطلبان گردد.

شرایط عمومی: بخش دوم متشکل از بند هایی می باشد که شرایط عمومی مانند تاثیر سابقه بیمه در سن استخدام و... را (که برای تمامی دستگاه های اجرایی یکسان است) عنوان کرده است.

مواد آزمون: بخش سوم عنوان دروسی که از آن مباحث به عنوان دروس عمومی در آزمون کلیه دستگاه های اجرایی سوال مطرح می شود را آورده است. (منابع تخصصی هر آزمون در جدول شماره 1 آمده است)

امتیازات و سهمیه های قانونی: در بخش چهارم تمامی امتیازات و سهمیه های موثر در آزمون توضیح داده شده است.

مراحل آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402:

بخش پنجم دفترچه مراحل ثبت نام اعم از سایت، هزینه و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را شرح داده است.

اعلام نتایج: زمان حدودی و سایت اعلام نتایج و همچنین توضیحاتی درباره اعلام نتایج مصاحبه برخی از دستگاه ها در بخش ششم شرح داده است.

تذکرات مهم: تذکرات مهم شامل توضیحاتی پیرامون دوره کارآموزی، نحوه قرارداد، بیان اصول اخلاقی جهت استخدام و درخواست نقل و انتقالات پس از استخدام است.

تذکرات شرایط اختصاصی هر دستگاه اجرایی: در این قسمت با عنوان کردن نام برخی از دستگاه های اجرایی که شرایط ویژه ای جهت استخدام دارند، به بررسی آن شرایط اختصاصی پرداخته شده است.

جدول شماره 1: در این جدول کد، عناوین شغلی و مواد اختصاصی آزمون هر یک از دستگاه ها آورده شده است.

جدول شماره 2: کد و نام استان، نام و کد شهرستان که هنگام ثبت نام مورد نیاز داوطلبان است در این جدول درج شده است.

جدول شماره 3: داوطلبان فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۲ را در این جدول می توانند ملاحظه نمایند.

داوطلبان علاقه مند به استخدام و فعالیت در حوزه رشته خود و یا سایر رشته ها می توانند برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 نیز نام نویسی کنند.

 دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش

سوالات متداول

1- آیا دفترچه جداگانه برای آزمون استخدامی دستگاه های مختلف اجرایی ۱۴۰۲ منتشر می شود؟

همانطور که در این مقاله اشاره شده است، تمامی ظرفیت ها و شرایط شغل محل های دستگاه های اجرایی در یک دفترچه منتشر می شد.

2- دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی چه زمانی منتشر می شود؟

معمولا دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با نام نویسی این آزمون منتشر می شود که در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

3-  از چه طریقی می توان رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی اجرایی 1402 را دریافت کرد؟

 داوطلبان می توانند با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ارائه شده در این مقاله، رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی اجرایی را ملاحظه نمایند.


 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین