تقدیر نماینده اصولگرا از عملکرد دستگاه‌های امنیتی
کد خبر: 14472

تقدیر نماینده اصولگرا از عملکرد دستگاه‌های امنیتی

محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به برخی فضاسازی‌ها درباره عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور اظهارکرد: عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور در حوزه مبارزه با اقدام‌های تروریستی افتخارآمیز بوده‌است.

بیان فردا | محمود عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به برخی فضاسازی‌ها درباره عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور اظهارکرد: عملکرد دستگاه‌های امنیتی کشور در حوزه مبارزه با اقدام‌های تروریستی افتخارآمیز بوده‌است.

عباس‌زاده ادامه داد: ای‌کاش محدودیت‌های امنیتی اجازه می‌داد تا کشفیات و فعالیت‌های دستگاه‌های امنیتی در مقابله با تروریست‌ها به اطلاع افکارعمومی برسد. ما به‌عنوان نمایندگان مردم شاهد عملکرد جسورانه و افتخارآمیز دستگاه‌های امنیتی در برخورد با تروریست‌ها بوده‌ایم و از آنان تقدیر می‌کنیم.

وی عنوان‌کرد: تروریست‌ها همواره درحال طرح‌ریزی و اقدام به‌منظور انجام فعالیت‌های تروریستی هستند و این در شرایطی است که حجم زیادی از چنین اقدام‌هایی با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی خنثی می‌شود و تعداد معدودی از آنها متاسفانه به حادثه‌ای مانند آنچه در کرمان شاهد بودیم، منجر می‌شود.

این عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح‌کرد: باید با درس گرفتن از حادثه تروریستی کرمان، نقاط ضعف امنیتی خود را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

عباس‌زاده اضافه‌کرد: باید در مجلس بودجه مناسبی به‌منظور تقویت دستگاه‌های امنیتی کشور اختصاص یابد و کار بزرگی دراین زمینه انجام دهیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین