کد خبر: 17524

سخنان مهم پزشکیان به زبان آذری در جمع ۵۰ هزار نفری مردم تبریز | از زنان در خیابان دفاع می‌کنم

مسعود پزشکیان تاکید کرد: از حقوق خواهران و دخترانمان در خیابان ها، مدارس و دانشگاه‌ها دفاع می‌کنم و اجازه نمی‌دهم دانشجویان و اساتید را به دلیل تفکرشان از دانشگاه اخراج کنند.

بیان فردا | حکمرانی | مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری که روز هشتم تیرماه برگزار می‌شود، با حضور در جمع ده ها هزار نفر حامیانش با تاکید بر اینکه تا آخر با مردم صادق خواهم بود، گفت: با کمک ملت ایران، دریاچه ارومیه را نجات می‌دهیم.

او با بیان اینکه در مناظره چهار به یک نفر بودیم, گفت: ما در مقابل آن‌ها منطق و حرف برای گفتن داریم و بی‌ادبانه حرف نمی‌زنیم. من شبیه شما هستم و حرف شما را با قدرت می‌گویم و بیشتر از شما نیستم.

پزشکیان تاکید کرد: از حقوق خواهران و دخترانمان در خیابان ها، مدارس و دانشگاه‌ها دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم اساتید را اخراج کنند.

او تاکید کرد: اجازه نخواهم داد تا دانشجو را بخاطر تفکرش از دانشگاه اخراج کنند. پزشکیان ادامه داد: قرار بود تجمعی در تهران داشته باشیم ولی ورزشگاه را ندادند که مردم نشان دهند که در تهران پشتیبانانمان از خود آن‌ها بالاتر است، آن‌ها هر کاری کنند شما باید با قدرت پای صندوق بیایید.

پزشکیان همچنین به مردم آذربایجان‌شرقی وعده داد؛ نخواهد گذاشت عواید مس سونگون را که سال‌های سال است به سایر استان‌ها می‌برند، از این استان خارج شود.

او همچنین تاکید کرد: من تاکنون به شما دروغ نگفته‌ام و قول می‌دهم که تا آخر مانند الان، با شما صادق خواهم ماند.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید