شرایط برای رای آوردن جلیلی مهیاست
کد خبر: 17529
ادعای یکی از حامیان جلیلی پس از منتفی شدن اجماع

شرایط برای رای آوردن جلیلی مهیاست

یک فعال مجازی حامی سعید جلیلی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « همه چیز برای رئیس جمهور شدن سعید جلیلی فراهم است.»

بیان فردا | روایت مجازی | علی جعفری، فعال فضای مجازی نزدیک به جبهه پایداری و سعید جلیلی پس از منتفی شدن کناره گیری سعید جلیلی به نفع قالیباف و پروژه اجماع این نامزد انتخابات با محمدباقر قالیباف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: « نه هفتاد و شش، نه نود و دو، همه چیز شبیه ۸۴ است ...

سال ۸۴ همه داشتند فکر می‌کردند که قرار است دولت کارگزاران برگردد یا نماینده «نظام» که همه اصولگراها پشتش هستند وارد پاستور شود.رفسنجانی و لاریجانی گزینه‌های اصلی دو طرف بودند.

ستاد اولی داده بود «hashemi2005» را روی کاغذ برچسب‌دار چاپ کنند و بعد یک‌سری دختر اسکیت‌سوار را اجیر کرده بود تا برچسب‌ها را بچسبانند روی کمر و باسنشان و توی شهر ویراژ بدهند تا حاج‌آقا ری‌برند شود!

ستاد آنطرف هم همه ظرفیت‌های سنتی خود را پای کار آورده بود تا حاج‌علی‌آقا که آن‌روزها هنوز اصولگرا بود و کسی نمی‌دانست بعدا قرار است از لیست اصلاح‌طلبان از قم وارد مجلس شود، بشود رییس جمهور و بشورد هر گندی که خدانشناس‌های دوم خردادی به مملکت زده‌ بودند.

اما واقعیت آن است که اتفاق اصلی داشت جای دیگری می‌افتاد. یک‌نفر که از نظر نهادهای قدرت اصلا قیافه‌اش به این حرف‌ها نمی‌خورد کم‌کم داشت توی مردم جا باز می‌کرد. از نظر گنده‌های دو طرف احمدی‌نژاد که اصلا عددی نبود اما محض احتیاط آن‌وری‌ها شروع کردند مسخره کردنش و اینوری‌ها از او خواستند به نفع گزینه اصلی جبهه انقلاب(!) انصراف دهد.

احمدی‌نژاد انصراف نداد، ماند و با حاج‌آقا ورژن 2005 رفت دور دوم و در کمال حیرت او را در سوم تیر شکست داد. امشب که شب هشت تیر است، همه چیز بوی سوم تیر را دارد. در خیمه‌های آنطرف از روحانی و خاتمی گرفته تا ناطق و کروبی و سایر نوچه‌های خرپولشان جمع شده‌اند و فکر می‌کنند کار تمام است.

در کاروان این‌طرف هم اصولگراها با همه چنارها‌یشان از هیچ دروغی ابا ندارند برای منکوب کردن و مرعوب کردن مردم تا مجبور شوند به نامزد مد نظر آنها رای دهند. تمام سرمایه‌های دینی و اعتقادی مردم را دارند خرج نامزدشان می‌کنند و امکانات نهادهای انقلابی و ... را به میدان آورده‌اند. اما زیر پوست شهر و روستاها خبرهای دیگری‌است.به نظر می‌رسد مردم انتخاب دیگری کرده‌اند.

جعفری

نظرسنجی‌ها خبر از پیش‌تازی فردی خارج از دوگانه اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌دهند. کافی‌ست مردم نترسند. گول دروغ‌ها را نخورند. از دور دوم موهومی که با دروغ ساخته شده واهمه پیدا نکنند تا یکبار دیگر طعم انتخابی از سر رضایت را بچشند. انتخابی که نه با هجمه رسانه‌ای اصولگراها مجبور به آن شده‌اند و نه از ترس آمدن اصلاح‌طلب‌ها به آن تن داده‌اند.

این انتخابات نه شبیه ۷۶ است و نه شبیه ۹۲. همه چیز شبیه ۸۴ است با این تفاوت که جلیلی در این سال‌ها نشان داده لجوج و تمامیت‌خواه نیست و حتی به دولت روحانی هم برای حل مشکلات مردم کمک کرده است و این یعنی ان‌شاالله پیروز هشت تیر مانند پیروز سوم تیر در انتهای کار کام مستضعفانی که به او رای دادند را تلخ نخواهد کرد.

شرایط برای رای آوردن جلیلی مهیاست. وجدان‌ها بیدارند. مردم فرق دوغ و دوشاب را می‌فهمند و همه چیز معطل «یک یا حسین دیگر» است.»

انتهای پیام

 

 

دیدگاه تان را بنویسید