کد خبر: 3421

داوران جشنواره فیلم فجر ۱۴۰۱ چه کسانی بودند؟

همزمان با آخرین روز از جشنواره فیلم فجر اسامی داوران چهل و یکمین مرحله از این جشنواره که در سال 1401 برگزار شد، اعلام شد.

بیان فردا | تمدن | دبیر جشنواره فیلم فجر اسامی داورهای چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر را معرفی کرد.

بر این اساس، پرویز شیخ‌طادی، مجید اسماعیلی، ابراهیم حاتمی‌کیا ، محمود رضوی ، مسعود نقاش زاده محمدرضا شریفی نیا و محمد تقی فهمیم داوران جشنواره معرفی شدند.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی در مورد اسامی این افراد شده بود، اما امشب و همزمان با پایان جشنواره فیلم فجر اسامی داوران این دوره از جشنواره اعلام شد.

چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در حالی برگزار شد که شمار زیادی از سینماگران کشورمان از جمله کیومرث پوراحمد، علی نصیریان، هانیه توسلی، مانی حقیقی، فرشته حسینی و ... حضور در این جشنواره را تحریم کرده بودند و تمامی نشست‌های خبری این فیلم‌ها بدون حضور بازیگران شناخته شده برگزار شد.

حضور مردم در سینماهای مردمی برای تماشای فیلم های جشنواره نیز کاهش چشمگیری داشت تا جایی که تصاویری از خلوتی سینماهایی نظیر سینما آزادی که همه ساله ازدحام جمعیت زیادی در مقابل آن شکل می‌گرفت، مورد توجه فعالان رسانه‌ای قرار گرفته بود.

انتهای پیام

 

  • ناشناس

    به سن و سال نیست بعضی‌ها واقعا حزب باد هستن و آب در آسیاب دشمن میریزن دولت باید قدر مردمی که ۲۲ بهمن با تمام وجودشان برای دفاع از کشور آمده بودن و بدونه نه هنر پیشهای که فوری خودشونو گم میکنن

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین