بازهم یک تغییر جدی در ایکس (توییتر سابق)
کد خبر: 9111

بازهم یک تغییر جدی در ایکس (توییتر سابق)

X متعلق به ایلان ماسک که قبلا توییتر بود، ویژگی Circle خود را خاموش می کند و به تاریخچه پرشکوه خود پایان می دهد. این ویژگی به کاربران اجازه می داد یک پست را فقط با مجموعه‌ای از افراد به اشتراک بگذارند. این برداشت شبکه اجتماعی از ویژگی «کلوز فرند» اینستاگرام بود.

این شرکت گفت این ویژگی در 31 اکتبر از بین خواهد رفت و کاربران نمی‌توانند افراد را به Circle خود اضافه کنند.X در صفحه پشتیبانی خود گفت:«X از 31 اکتبر 2023 Circleها را منسوخ می‌کند. پس از این تاریخ، نمی‌توانید پست‌های جدیدی ایجاد کنید که محدود به Circle شما باشد، و همچنین نمی‌توانید افراد را به Circle خود اضافه کنید. با این حال، می‌توانید با لغو فالو کردن افراد، همانطور که در زیر توضیح داده شده است، افراد را از Circle خود حذف کنید.»

بازهم یک تغییر جدی در ایکس (توییتر سابق)!

این شرکت همچنان به افراد اجازه می‌دهد تا پست‌های Circle تاریخی خود را پس از تاریخ لغو این ویژگی مشاهده کنند.توییتر برای اولین بار ویژگی Circle را در آگوست 2022 و پس از چند ماه آزمایش آن در نسخه بتا راه اندازی کرد. این شرکت به افراد اجازه می‌داد 150 نفر را به Circleخود اضافه کنند. کاربران مجاز به ایجاد تنها یک حلقه بودند.

در اوایل سال جاری، کاربران متوجه شدند که پست‌های Circle آنها با یک پرچم سبز برچسب گذاری نشده‌است، و این باعث شد آنها فکر کنند که پست برای همه دنبال کنندگان آنها منتشر شده است. در حالی که این فقط یک ترس بود، در ماه آوریل، کاربران گزارش دادند که برخی از پست‌های Circle آنها در جدول زمانی الگوریتمی برای شما افراد دیگر ظاهر می‌شود. در ماه مه، این شرکت این باگ را به عنوان یک «حادثه امنیتی» تأیید کرد که ممکن است «کاربرانی خارج از Circle توییتر شما» را برای مشاهده پست‌های Circle داشته باشد.

منبع: techcrunch

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین