سرقت عجیب دزدان در تهران
کد خبر: 10640

سرقت عجیب دزدان در تهران

سارقان 38 شاخه داربست توسط پلیس آگاهی پایتخت تهران به دام افتادند.

بیان فردا | سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: ابتدای شهریورماه در خصوص  سرقت  لب تاب، 100 جفت کفش، 38 شاخه داربست، ماشین و ابزار کفشدوزی از فردی در غرب شهر تهران و وصول شکایت شاکی به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان این پایگاه در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی، مشرف به محل سرقت، شیوه و شگرد سرقت و نحوه حمل اموال مسروقه گردیدند، اما با توجه به نبود سرنخ کافی نتوانستند متهمان را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت و مخفیگاه احدی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را  دستگیر  و از مخفیگاه او 38 شاخه داربست مسروقه کشف و به همراه متهم به پلیس آگاهی  منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم با توجه به شواهد و قرائن موجود صراحتا به ارتکاب جرم اقرار کرد، عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه با استفاده از تکنیک های پلیسی هویت و مخفیگاه 3 تن از همدستان متهم را شناسایی کرده و در 3 عملیات جداگانه و منسجم آن ها را دستگیر و به پایگاه هفتم انتقال دادند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان در بازجویی صراحتا به اعمال مجرمانه خود معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر شکات در اختیار پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین