رضا ثقفی، مدیر پرحاشیه گیلانی دوباره پست گرفت؟+عکس
کد خبر: 11321

رضا ثقفی، مدیر پرحاشیه گیلانی دوباره پست گرفت؟+عکس

بهمن بابازاده، خبرنگار با انتشار تصویری از اتوماسیون اداری و رسمی وزارت ارشاد ادعا کرد رضا ثقفی، مدیر پرحاشیه گیلان پست جدید گرفته است.

 

بیان فردا | بهمن بابازاده، خبرنگار با انتشار تصویری از اتوماسیون اداری و رسمی وزارت ارشاد ادعا کرد رضا ثقفی، مدیر پرحاشیه گیلان پست جدید گرفته است.

رضا ثقفی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بود که تیر ماه سال جاری به دلیل انتشار فیلم‌های غیراخلاقی از سمتش برکنار شد.

درحالی که در حالیکه بابازاده خبرنگار حوزه فرهنگ این عکس را منتشر کرده است و مدعی شده که ثقتی مجددا در وزارت ارشاد پست گرفته است، روابط عمومی وزارت ارشاد تکذیب کرده و در این رابطه نیز توضیحاتی ارائه داده است.

محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این خبر کذب است و آقای پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه کاملا دروغ‌پراکنی می‌کند. برکناری رضا ثقتی به دلیل فساد اخلاقی با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است.

رضا ثقتی کارمند وزارت ارشاد است و چون پرونده قضایی دارد ما از وزارتخانه به قوه قضائیه نامه نوشتیم تا مقام قضایی پس از رسیدگی به جرایم آقای ثقتی تکلیف ما را روشن کند و این را بدانیم که انفصال از خدمات دولتی باید در مورد ثقتی انجام شود یا خیر.

رضا+ثقفی

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین