ساپینتو باشگاه استقلال را تهدید کرد
کد خبر: 11413

ساپینتو باشگاه استقلال را تهدید کرد

سرمربی سابق استقلال می‌گوید که در ایران همه چیز خوب پیش رفته و او در فینال حذفی ناعادلانه شکست خورده است.

 

بیان فردا | ریکاردو ساپینتو روزهای خوبی را در آپوئل سپری می‌کند. تیم او به هفت پیروزی متوالی دست یافته است ولی نکته منفی برای سرمربی پرتغالی، محرومیت چهار ماهه او و دوری از ۱۷ مسابقه تیم است که البته پنج دیدار آن برگزار شده است.

 آپوئل اکنون با ۲۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به آریس لیماسول در رتبه دوم جدول رده بندی ایستاده است و با وجود محرومیت سرمربی پرتغالی، به روند خوب خود ادامه می دهد.

ریکاردو ساپینتو پس از صدرنشینی با آپوئل در لیگ قبرس، گفتگویی را با وب سایت پرتغالی zerozero انجام داد و در بخش کوتاهی از آن نیز به دوران حضور در ایران و استقلال اشاره کرد و اینکه به دنبال دریافت مطالباتش از فیفا است.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر ادامه ماجراجویی‌هایش در قبرس آن هم پس از ترکیه و ایران گفته است: در ترکیه با وجود اینکه فرهنگ متفاوتی دارد، خیلی خوب پیش رفت. در ایران از نظر ورزشی هم روزهای خوبی داشتیم. سوپرجام را بردیم، به فینال جام حذفی رفتیم و ناعادلانه باختیم، تا آخر برای قهرمانی جنگیدیم.

ساپینتو درباره موانع و اتفاقات بد طی دوران حضور در استقلال گفته است: چیزی که در ایران خوب پیش نرفت بحث مالی بود، من و تیم فنی‌ام هشت ماه را بدون دریافت حقوق و دستمزد گذراندیم که این مدت زمان خیلی زیادی است.

سرمربی پرتغالی سپس در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتش با استقلال حل شده یا نه، می گوید: نه، نه هیچ چیزی حل نشده است. فرآیند دریافت مطالباتم از استقلال زمان می‌برد و همه چیز توسط فیفا انجام خواهد شد. امسال در اروپا همه چیز خوب پیش می‌رود هر چند در آپوئل نیز تأخیرهایی در دریافت حقوق برای من، کادرفنی و بازیکنان وجود دارد.

او در ادامه می گوید: رئیس باشگاه آپوئل تمام تلاش خود را می‌کند تا حامیان مالی و افرادی را پیدا کند که بتوانند به باشگاه کمک کنند و ما امیدواریم که او بتواند هر چه سریع‌تر وضعیت را تنظیم کند. این یک واقعیت است و ما باید بدانیم چگونه با آن زندگی کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین