اخراج جوان نخبه‌ای که از دست رئیسی جایزه گرفت
کد خبر: 11814

اخراج جوان نخبه‌ای که از دست رئیسی جایزه گرفت

مدیرکل خدمات کسب ‌و کار وزارت صمت گفت: کارگر نخبه ( فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف)وقتی از دست رئیسی رئیس جمهور به عنوان کارگر لوح و جایزه گرفت دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد تولیدی اخراج شد.

بیان فردا | امیرحسین اسدی، مدیرکل خدمات کسب ‌و کار وزارت صمت امروز در نشست خبری جایزه ملی فناوری ایران که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار کرد: وقتی به یک دانشجوی ارشد در بخش صنعت ۱۲ میلیون حقوق می‌دهید معلوم است که به فکر مهاجرت می‌افتد دانشجوها در دانشگاه ویژه صنعت و کسب و کار تربیت نمی‌شوند. در کدام رشته دانشگاهی به دانشجو درباره مالیات توضیح می‌دهند؟

اسدی گفت: کارگر نخبه ( فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه صنعتی شریف) امروز به من پیامک زده است وقتی از دست رئیسی رئیس جمهور به عنوان کارگر امسال لوح و جایزه گرفتم دو هفته بعد توسط مدیرعامل آن واحد صنعتی و تولیدی اخراج شدم.

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از ۱۴ تا ۱۷ آذر در تبریز، گفت: جایزه ملی فناوری ایران در راستای ارزیابی فناوری از دیدگاه صنعت است بر این اساس طرح‌های فناورانه برتر که قابلیت تجاری سازی و سرمایه‌گذاری داشته باشند ارائه می‌شود.

هدف این جایزه نگاه خاص به فناوری است که در محورهای نوجوان فناور، مدرسه فناور، دانشگاه فناور، رسانه و فیلم حامی فناور برگزار می‌شود و در نهایت ٢٠ جایزه در چهار دسته در نظر گرفته شده که در راستای حل چالش‌های صنعت است

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین