بمب ساعتی زیر پای گل‌محمدی و بازیکنان
کد خبر: 11899

بمب ساعتی زیر پای گل‌محمدی و بازیکنان

در ۲۴ ساعت گذشته در حالی صحبت از جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس مطرح شده است که این موضوع هنوز به تصویب رسمی اعضای هیئت مدیره نرسیده و اختلافات زیادی بر سر این موضوع وجود دارد.

 

بیان فردا | جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس حاشیه‌ها و جنجال‌های زیادی را در ۲۴ ساعت گذشته به همراه داشته است. تصمیمی که ظاهراً اعضای هیئت مدیره باشگاه هم روی آن اتفاق نظر ندارند و همین موضوع جرقه‌ای برای علنی شدن اختلافات در بین مدیران باشگاه پرسپولیس شده است.

 پرسپولیسی‌ها که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، به هیچ وجه انتظار جریمه ۱۰ درصدی از سوی باشگاه را نداشتند اما ظاهراً موضوع این جریمه‌ روز گذشته از سوی باشگاه به صورت تلفنی با اعضای هیئت مدیره مطرح شده و در این بین نیز دو عضو موافقت خود را با جریمه اعلام می‌کنند اما سه عضو دیگر فعلاً موافقتی با این طرح نداشته‌اند. باشگاه  پرسپولیس با این وجود روز گذشته در نامه‌ای رسمی به افشین پیروانی موضوع جریمه ۱۰ درصدی را اعلام و آن را ابلاغ می‌کند. اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی یحیی گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس شده است و حتی احتمال دارد در صورت قطعی شدن این جریمه، واکنش سرخپوشان را نیز به همراه داشته باشد.

در این زمینه شنیده می شود تصویب نهایی جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادرفنی نیاز به مصوبه رسمی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دارد که تاکنون جلسه‌ای در این زمینه برگزار نشده و مصوبه‌ای نیز به امضا نرسیده است. پیگیری‌ها نشان می‌دهد فعلا نیز قرار نیست جلسه‌ای در این زمینه در باشگاه پرسپولیس برگزار شود و باید دید این باشگاه چه واکنشی به حاشیه‌های اخیر و موضوع جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان خواهد داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین