معضل سرخ‌ها با دروازه‌بان گران‌قیمت و پراشتباه!
کد خبر: 13008

معضل سرخ‌ها با دروازه‌بان گران‌قیمت و پراشتباه!

آندره اونانا آماده است تا از حضور در اردوی تِم ملی کامرون صرف‌نظر کند، اما این تصمیم پیامدهایی برای خودش و منچستریونایتد دارد.

 

بیان فردا | چرا منچستریونایتد خطر محرومیت از جانب آندره اونانا در ژانویه را دارد اگر دروازه‌بان 48 میلیون پوندی تماس تیم ملی کامرون را رد کند؟

گفته می‌شود که آندره اونانا آماده است تا از حضور در اردوی تیم ملی کامرون صرف‌نظر کند، اما این تصمیم می‌تواند منجر به محرومیت او از حضور در منچستریونایتد شود. دروازه‌بان سابق آژاکس و اینتر که با انتقال 48 میلیون پوندی (61 میلیون دلاری) خود به اولدترافورد‌ آمده، شروع سختی را در انگلیس تجربه کرده است. این بازیکن 27 ساله چندین اشتباه پرهزینه مرتکب شده است که منجر به شکل‌گیری سوالات جدی در مورد توانایی او برای تبدیل شدن به یک گزینه طولانی‌مدت در بین چارچوب شیاطین سرخ شده است. در حال حاضر پیشنهاداتی مبنی بر اینکه دیوید دخیا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به انگلیس بازگردد به گوش می‌رسد.

اونانا در سال 2023 یک دور کناره‌گیری از تیم ملی کشورش را تجربه کرد ولی دوباره گویا با حل شدن مشکلات قرار است به کامرون بازگردد، اما گفته می‌شود که او در فکر این است که در سال جدید رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا را کنار بگذارد. او ترجیح می‌دهد در یونایتد بماند و برای اثبات ارزش خود با اریک تن هاگ کار کند. با این حال، قوانین فیفا حکم می‌کند که هر بازیکنی که برای انجام وظیفه مسابقات قاره‌ای انتخاب می‌شود، در صورت عدم پذیرش دعوت‌نامه، باید از بازی داخلی برای باشگاهش خارج شود. در این آیین‌نامه آمده است: «بازیکنی که توسط اتحادیه خود برای یکی از تیم‌های کشور خود فراخوانده شده باشد، در مدت زمانی که آن رقابت‌ها در جریان است، حق بازی در باشگاهی را که در آن حضور دارد را ندارد، مگر اینکه توسط طرفین توافق صورت بگیرد.

براساس مفاد این ضمیمه بازیکن به اضافه یک دوره پنج روزه آزاد شده یا باید آزاد می‌شد. کامرون می‌تواند در برابر خواسته‌های اونانا سر تعظیم فرود آورد و او را کاملا نادیده بگیرد. با این حال، اگر او انتخاب شود و به اردو فراخوانده شود آن‌هم برای رقابت‌های قاره‌ای در ساحل‌عاج ولی در مسابقات شرکت نکند، این بازیکن در طول ورود AFCON در تقویم ورزشی برای یونایتد در دسترس نبود، این می‌تواند او را مجبور کند که چهار بازی لیگ برتر مقابل تاتنهام، وولوز، وستهام و استون ویلا کنار بماند. درحالی که بازی دور سوم جام حذفی شیاطین سرخ را نیز از دست خواهد داد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین