برای اخراج کردن بازیکنان استقلال با هم مسابقه گذاشته‌اند!
کد خبر: 13585

برای اخراج کردن بازیکنان استقلال با هم مسابقه گذاشته‌اند!

مربیان و مسئولان باشگاه استقلال به شدت از رفتار برخی کارشناسان داوری برنامه‌های تلویزیونی شاکی هستند.

بیان فردا | بلافاصله پس از اینکه مسابقه فولاد مقابل استقلال به پایان رسید، چند کارشناس داوری مدعی شدند آرمین سهرابیان به خاطر رفتار خطرناک باید از زمین اخراج می‌شد.

آنها همچنین تاکید داشتند چند خطای دیگر در نیمه دوم هم وجود داشت که داور باید به ضرر استقلال سوت می‌زد اما چنین کاری را انجام نداد! این رفتار و مصاحبه‌ها باعث ناراحتی استقلالی‌ها شد و مسئله هنگام بازگشت آنها به تهران در فرودگاه اهواز به وضوح قابل مشاهده بود.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این رابطه گفت: متاسفانه گروهی از کارشناسان داوری که به برنامه‌های تلویزیونی هم می‌روند، طوری مصاحبه می‌کنند که انگار برای اخراج کردن بازیکنان ما عجله دارند و با همدیگر مسابقه گذاشته‌اند. در صحنه آرمین سهرابیان، خود باشگاه استقلال فیلمی منتشر کرد که نشان می‌دهد این برخورد کاملاً سهوی بوده و هیچ تعمدی در آن وجود نداشته است. داور وسط هم دقیقاً با استفاده از قوانین انضباطی فیفا چنین تصمیمی گرفت و اصلاً نباید آرمین اخراج می‌شد ولی دوستان سریع مصاحبه می‌کنند و برای اخراج کردن استقلالی‌ها کورس می‌گذارند!

این مسئول ادامه داد: ای کاش چنین کارشناسانی که  خبر داریم گاهی اوقات صحنه‌ها را نمی‌بینند اما برای اینکه از قافله مصاحبه عقب نمانند، به همکاران خود زنگ می‌زنند و به حرف‌های آنها استناد می‌کنند اما در عین حال مدعی رعایت عدالت هم هستند، یک مقدار روی صحنه‌ای که منجر به باز شدن دروازه هوادار در جدال با پرسپولیس شد نیز صحبت می‌کردند و در مورد آفساید بودن آن نظر می‌دادند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین