جزئیات مراحل توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب
کد خبر: 16936

جزئیات مراحل توقیف خودرو به دلیل کشف حجاب

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در حوزه خودرو در صورت کشف حجاب بار اول تذکر داده می‌شود، اما بار دوم خودرو به ۳ نحو توقیف می شود، که بار اول توقیف الکترونیکی بار دوم توقیف در محل و بار سوم توقیف در پارکینگ است که در این رابطه توصیه می‌کنیم که رانندگان دقت لازم را داشته باشند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همکاران من در ۳ حوزه معابر عمومی، خودرو و اماکن که کشف حجاب بعضاً صورت می‌گیرد اقدام‌هایی را انجام دادند که باید بگویم این طرح به صورت جدی و با اعلام خبر قبلی انجام شده است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود و به آن توجه و تذکر داده می‌شود و در صورت عدم توجه به تذکر، فرد مورد نظر با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می شود.

رادان تأکید کرد: در حوزه خودرو در صورت کشف حجاب بار اول تذکر داده می‌شود، اما بار دوم خودرو به ۳ نحو توقیف می شود، که بار اول توقیف الکترونیکی بار دوم توقیف در محل و بار سوم توقیف در پارکینگ است که در این رابطه توصیه می‌کنیم که رانندگان دقت لازم را داشته باشند.

سردار رادان تصریح کرد: در حوزه صنوف هم که متصدیان آن احتمالاً کشف حجاب می‌کنند حتماً مورد توجه جدی قرار می‌گیرند و بعد از آن اخطار پلمب داده می‌شود که این اقدامات شامل باغ تالارها، رستوران‌ها و مراکز بزرگ از این دست هم خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین