بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد
کد خبر: 16949

بیشترین تصادفات منجر به فوت تهران در این بزرگراه رخ می دهد

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: عابرین در شب لباس تیره نپوشند ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آنها را نبینند و حوادث جبران ناپذیری را رقم بزنند.

سرهنگ فیروز کشیر در خصوص آمار تصادفات شبانه از نظر کاربری گفت: در تصادفات فوتی شبانه شهر تهران و از نظر نوع کاربری حدود ۳۷ درصد از عابرین پیاده، حدود ۱۷ درصد تخلفات خودروها و نیز ۴۶ درصد مربوط به موتورسیکلت سواران است.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: متأسفانه برخی از عابرین پیاده ما شب‌ها لباس‌های تیره می‌پوشند و به این موضوع اصلاً نمی‌اندیشند که ممکن است رانندگان با توجه به تاریکی هوا آن‌ها را نبینند و حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم بزنند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در رصدهایی که انجام شد مشخص گردید که بیشترین تصادفات فوتی شهر تهران به بزرگراه آزادگان باز می‌گردد و بعد از آن این آمار مربوط به بزرگراه امام علی (ع) و سپس مربوط به بزرگراه شهید همت، بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه شهید زین‌الدین است.

سرهنگ کشیر افزود: معابری که اعلام شد جز معابر خطرناک ما هستند و پلیس بارها اطلاع رسانی‌های لازم را در خصوص تردد ایمن و با احتیاط رانندگان در این معابر داشته است.

وی گفت: بزرگراه آزادگان یک بزرگراه شریانی و حساس است که از انتهای آزادراه تهران شمال در انتهای شمال غربی تهران و به سمت غرب تهران و از جنوب و جنوب غربی و جنوب شرقی تا سه راه افسریه ادامه دار است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بزرگراه امام علی (ع) نیز در شرق تهران مهم است و در شمال شرق تهران واقع شده و به جنوب شرقی تهران باز می‌گردد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: رانندگانی که در این مسیرها و مخصوصاً معابر بزرگراهی تردد می‌کنند می‌بایست با توجه، دقت و مهارت بیشتری تردد داشته باشند و حواسشان به عابرین پیاده و موتورسواران باشد و سرعت مطمئنه را مد نظر داشته و از خوردن و آشامیدن و انجام هرگونه حرکاتی که باعث حواس‌پرتی آنان می‌شود جدا پرهیز کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین