آمادگی بندر خرمشهر برای جام جهانی
کد خبر: 1968

آمادگی بندر خرمشهر برای جام جهانی

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر از آمادگی این بندر برای تردد و جابه‌جایی مسافران و هواداران جام جهانی فوتبال به قطر و بالعکس از طریق مسیر دریایی خبر داد و گفت: آماده میزبانی از مسافران جام جهانی قطر هستیم.

بیان فردا | نورالله اسعدی در خصوص ظرفیت‌های بندر خرمشهر برای تردد مسافران از مسیر دریایی اظهار کرد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در بندر خرمشهر و پایانه مسافری دریایی خلیج فارس این بندر وجود دارد و در شرایط فعلی که جام جهانی فوتبال در قطر برگزار می‌شود باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به وجود این ظرفیت‌ها، شرایط برای تردد و جابه‌جایی هواداران و مسافران جام جهانی فوتبال قطر از طریق مسیر دریایی فراهم است و این بندر آمادگی دارد تا میزبان افرادی باشد که قصد دارند از طریق مسیر دریایی به قطر سفر کنند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر، بزرگترین پایانه مسافری استاندارد در حوزه خلیج فارس است و با توجه به وجود دو پست اسکله در این بندر، ظرفیت پهلودهی همزمان ۲کشتی، برای سوار و یا پیاده شدن مسافران وجود دارد.

اسعدی عنوان کرد: به منظور ارایه خدمات بهتر به گردشگران و هواداران مسابقات فوتبال جام جهانی قطر، بیش از ۱۶ میلیارد تومان برای بهسازی و ساماندهی ‌پروژه‌های پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس بندر خرمشهر اختصاص داده شده است تا مبادی ورودی و خروجی این بندر از استانداردهای لازم برخوردار شوند.

وی در پایان گفت: همه امکانات لازم از جمله گیت‌ ورود و خروج، بانک، گذرنامه، قرنطینه بهداشتی، گمرک و محیط زیست، خدمات مترجمی و ... در پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر مهیا است و آماده میزبانی از مسافران جام جهانی قطر هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین