روایت محمدعلی ابطحی از نمایشگاه قرآن
کد خبر: 2223

روایت محمدعلی ابطحی از نمایشگاه قرآن

رییس دفتر سیدمحمدخاتمی در دوران ریاست جمهوری روایتی از بازدیدش از نمایشگاه قرآن را در صفحه اینستاگرامش منتشرکرد. او این نمایشگاه را به نمایشگاه اعزام به بهشت توصیف کرد.

بیان فردا | محمد علی ابطحی در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصاوبری از حضور خود در نمایشگاه قرآن: رفتم نمایشگاه قرآن.گرچه بیشتر نمایشگاه اعزام به بهشت بود.یک قسمت بزرگ چادر سیاه می فروختند.یک قسمت آقای یامین پور دعوت به بهشت می کرد. یک بخش آن پوستر فیلم های معروف خارجی بود که یک جوان ۲۰ ساله ای در حال توضیح بود که این کارتن ها و فیلم‌ها چقدر برای جامعه ضرر دارد و خلاصه از این حرف‌ها.
ابطحی در ادامه نوشت: آقای مسجد جامعی که وزیر بود این نمایشگاه را پایه گذاری کرده بود. هنرهای مختلف در ارتباط با قرآن نمایش داده می شد.
دیشب که رفتم، نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل کرونا کمتر آثار قرآنی بود. ولی اصل اینکه در ماه رمضان محفلی به نام قرآن باشد، رشد معنویت است. با سایت جماران مصاحبه کردم.یکی دنبالم آمد که حتما در استودیو مجازی تلویزیون وابسته به صدا وسیما شرکت کنید. نشاندنمان. میکروفون را وصل کردند، معلوم شداز بالا تماس گرفتند که این؟مصاحبه؟ خلاصه میکروفون را با کلی عذرخواهی باز کردند.اقای پناهیان هم در سالن نبود که مصاحبه کنند.
او در ادامه به حواشی بازدیدش از نمایشگاه پرداخت و نوشت: یک آقای انقلابی آمد دم گوشم گفت یک جایی می شناسم که چرم اصل دارد برای افسار. هنوز داشت ادامه می داد که گفتم می خواهی برات بخرم؟ نمی خرم. با یک تعبیرزشتی می‌خواست بگوید برای فائزه هاشمی.
بنا بر نوشته این عضو مجمع روحانیون مبارز کتابفروشی های مذهبی بخش شلوغ‌تر نمایشگاه قرآن امسال بود. او در پایان نوشت: خوشحالم یک شب قرآنی را به همت وزارت ارشاد گذراندم.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین