کد خبر: 3420

هزاران درخواست برای پذیرش سرپرستی دختری که زیرآوار زلزله سوریه به دنیا آمد

هزاران نفر برای پذیرش سرپرستی دختری که در زیر آوار ساختمانی در سوریه به دنیا آمد، اعلام آمادگی کردند.

بیان فردا | هزاران نفر برای به فرزندی پذیرفتن  دختری که در زیر آوار ساختمانی در سوریه پس از زلزله‌های 6 فوریه به مرکزیت قهرمان‌مرعش به دنیا آمد، درخواست دادند.

آیا (معجزه) نوزادی که در زیر آوار در شهر جندیرس در عفرین به دنیا آمد، زمانی که نجات یافت هنوز از طریق بند ناف به مادرش متصل بود. مادر، پدر و چهار خواهر و برادر این نوزاد در زیر آوار مدفون و کشته شدند و این نوزاد هنوز در بیمارستان بستری است.

هانی معروف، متخصص اطفال که از این نوزاد کوچک مراقبت می‌کند، گفت: این نوزاد روز دوشنبه با وضعیت بسیار بدی به بیمارستان منتقل شد و اکنون وضعیت عمومی خوبی دارد.

فیلم نجات این  نوزاد در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشت. این فیلم مردی را نشان می‌دهد که یک نوزاد پوشیده از گرد و غبار را از زیر آوار بیرون می‌کشد.

خلیل السویدی، یکی از بستگان دور این خانواده، پس از بیرون کشیدن نوزاد از زیر آوار، او را به بیمارستانی در عفرین برد. هزاران نفر در شبکه‌های اجتماعی پرسیدند که چگونه می‌توانند این نوزاد را به فرزندی قبول کنند.

دکتر عطیه خالد، مدیر بیمارستان اظهار داشت انسان‌های زیادی از سراسر جهان می‌خواهند این نوزاد را به فرزندی قبول کنند. خالد که بچه‌ای چهار ماه بزرگتر از این نوزاد دارد، گفت: در حال حاضر به کسی اجازه نمی‌دهم او را به فرزندی قبول کند. او گفت: تا زمانی که اقوام دورش برگردند، به عنوان فرزند خودم از او مراقبت خواهم کرد.

در شهر جندیرس زادگاه آیا، مردم همچنان در زیر آوار به دنبال عزیزان خود هستند. محمد العدنان، روزنامه‌نگار این شهر به بی بی سی گفت: وضعیت فاجعه‌بار است. افراد زیادی زیر آوار هستند. ما هنوز نتوانسته‌ایم آنها را بیرون بیاوریم.

انتهای پیام

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین