کلاهبرداری 2 هزار میلیاردی طلافروش شیاد
کد خبر: 4686

کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی طلافروش شیاد

متهم به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از 140 نفر از شهروندان اعتراف کرد.

بیان فردا | سردار هادی رفیعی کیا، فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در پی شکایت تعدادی از کسبه و شهروندان شازندی مبنی بر کلاهبرداری فردی طلافروش و جلب اعتماد شکات که اکثراً از صنف طلافروشان بودند، پرونده‌ای در پلیس آگاهی این شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و مبلغ بالای کلاهبرداری تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از مالباختگان مشخص شد فرد کلاهبردار از سال 98 با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است.

رفیعی‌کیا با اشاره به شناسایی محل اختفای متهم در ادامه تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مشهد مقدس اظهار داشت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی و در عملیاتی هدفمند فرد کلاهبرداری دستگیر و به استان مرکزی منتقل شد.

 فرد کلاهبردار از سال 98 با ترفند مشارکت مردم در قرعه کشی طلا اقدام به دریافت مبالغی تعدادی از کسبه و شهروندان کرده و پس از جمع آوری مبلغی کلان متواری شده است

وی با اشاره به اعتراف متهم به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از 140 نفر از شهروندان اراکی و شازندی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین