درویش تکلیف گل‌محمدی را یکسره کرد
کد خبر: 4710

درویش تکلیف گل‌محمدی را یکسره کرد

مدیرعامل پرسپولیس قول ماندن سرمربی این تیم را داد.

 

بیان فردا | رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پایان مجمع سرخپوشان در ساختمان باشگاه در این خصوص گفت: مجمعی که چندین بار دستخوش تغییر زمان بود، امروز انجام شد و بار خوبی برای باشگاه داشت. ضمن اینکه دغدغه این باشگاه و استقلال، معضلات حسابرسی و حقوقی است و از این جهت با اضافه‌شدن یک عضو مالی، می‌توانیم مشکلاتی که از ۲۵-۳۰ سال پیش مانده بود و همچنین مسائل بازار سرمایه را حل کنیم.

به گزارش ایلنا، وی افزود: در سال جاری حضور در لیگ قهرمانان را داریم، باید سعی کنیم که انسجام خوبی در هیئت‌مدیره داشته باشیم.

او درباره خروج نامش از هیئت‌مدیره عنوان کرد: البته آقای پورمحمدی خدمات شایسته داشت و کسی نمیتواند منکر خدمات او شود. من اینجا هیچ وقت فکر نکردم پنج نفریم چون هدفمان همیشه یک چیز بوده است.

درویش ادامه داد: از آن جهت ما لازم داشتیم در خدمت آقای پوراحمدی باشیم و سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش تاکید داشتند ایشان باشند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص که اگر در هیئت‌مدیره بود، یک رای داشت، توضیح داد: ما الان پنج رای داریم و این به نفع من است! وقتی خودم بودم ۴ رای داشتم. چون همه این افراد دوستتان ما هستند و بسیار همراه هستند و باور کنید من هیچ بار فکر نکردم که حتی یک نفر رای متفاوت و مخالفی با من دارد.

درویش درباره حمایت هواداران گفت: این محبت هواداران را می‌رساند. مردم نشان دادند رعایای خود را دوست دارند و کسانی که برایشان زحمت می‌کنشند در ذهنشان می‌ماند. من همینجا از محبت‌هایی که به من داشتند، تشکر میکنم.

او راجع به بازگشت یحیی گل‌محمدی و نقل و انتقالات پرسپولیس اظهار داشت: مجمع که کارش تمام شد ما کارمان شروع می‌شود. آقای گل‌محمدی قرارداد دارد و معنا ندارد در موردش حرف زدن. تمدیدی‌ها را صحبتهای ابتدایی را شروع کردیم و در هفته‌ آینده مشکل آنها را برطرف خواهیم کرد.

رضا درویش در مورد نقل و انتقالات گفت: باید کادرفنی اسامی را اعلام کنند و هنوز اعلام نکرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین