خبری از مربی اسپانیایی استقلال نیست!
کد خبر: 4871

خبری از مربی اسپانیایی استقلال نیست!

صبح روز یکشنبه بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، از سفر سرمربی اسپانیایی به ایران خبر داد. خوان رامون لوپز کارو که سابقه هدایت رئال مادرید را دارد ولی چهار سالی است که بدون تیم است، یکی از گزینه های آبی پوشان به شمار می رود.

بیان فردا | صبح روز یکشنبه بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، از سفر سرمربی اسپانیایی به ایران خبر داد. خوان رامون لوپز کارو که سابقه هدایت رئال مادرید را دارد ولی چهار سالی است که بدون تیم است، یکی از گزینه های آبی پوشان به شمار می رود.

در متن اطلاعیه رسمی باشگاه آمده بود: به جهت رعایت شان و اعتبار باشگاه استقلال و همین‌ طور بازدید از امکانات و شرایط باشگاه، آقای لوپز راهی ایران می‌شود تا پس از حضور در تهران و آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های باشگاه استقلال، مذاکرات به صورت حضوری نیز ادامه یابد.

با وجود اعلام این موضوع، پیگیری های به عمل آمده نشان داد که 60 ساعت پس از انتشار بیانیه رسمی استقلال، این سرمربی اسپانیایی هنوز موفق به حضور در ایران نشده است.

ظاهرا در صدور ویزا و بلیت خوان رامون لوپز کارو مشکلاتی پیش آمده بود و در شرایطی که هواداران استقلال عجله زیادی برای انتخاب سرمربی جدید خود دارند، هنوز این سرمربی اسپانیایی موفق نشده است که وارد تهران شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین