اقدام جدید دزدان موبایل؛ قاچاق بسته‌بندی شده گوشی‌های سرقتی به کشورهای همسایه
کد خبر: 4913

اقدام جدید دزدان موبایل؛ قاچاق بسته‌بندی شده گوشی‌های سرقتی به کشورهای همسایه

رئیس پلیس پایتخت از کشف بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو و ۳۰۰ دستگاه انواع گوشی سرقتی خبر داد و گفت که برخی از سارقان گوشی‌های سرقتی را بسته‌بندی کرده و به خارج از کشور قاچاق می‌کنند.

بیان فردا | سردار عباسعلی محمدیان در حاشیه اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان و مالخران که پیش از ظهر امروز در ستاد فاتب برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: اواخر سال گذشته بود که طرح برخورد با سارقان و مالخران به طور گسترده در پایتخت اجرا شد، طرحی که اجرای آن متوقف نشده و همچنان باقوت ادامه دارد و ما روزانه شاهد اجرای طرح‌های مختلف برای شناسایی و دستگیری سارقان و مالخران هستیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و طبق قولی که به مردم تهران داده بودیم تلاش کردیم چرخه سرقت را زمین گیر و متوقف کنیم، در همین راستا نیز لازم بود که با مالخران هم برخورد ویژه‌ای شود.

محمدیان با اشاره به ضرورت ضربه زدن به فعالیت‌های مالخران افزود: مالخران بخش زیادی از اموال سرقتی را تحت عنوان کالای دست دوم یا استوک و به اشکال مختلف به فروش می‌رسانند که لازم بود با آنها مقابله شود و از این رو سازوکارهایی را اتخاذ کردیم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به نتایج اجرای این طرح گفت: بیش از ۱۵۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو و بیش از  ۳۰۰ دستگاه انواع گوشی‌های تلفن طی یک هفته و در جریان این طرح از مالخران کشف شده است.

به گفته وی اکثر این تلفن‌های هوشمند بسته شده بودند تا از کشور به مقصد کشورهای همسایه قاچاق شوند.

وی تصریح کرد: سارقان از دید ماموران دور نیستند و به آنها هشدار می دهیم دست از اعمال مجرمانه خود بردارند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین