قطعی آب در برخی مناطق تهران همچنان ادامه دارد
کد خبر: 5066

قطعی آب در برخی مناطق تهران همچنان ادامه دارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه با گذشته 10 روز از این حادثه همچنان بسیاری از مناطق شهر تهران دچار افت فشار آب و همچنین قطعی آب هستند، گفت: ما به عنوان مدیریت شهری در این زمینه مسئول هستیم و باید نسبت به این مسئله بی توجه نباشیم.

بیان فردا | ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جلسه امروز ضمن ابراز تاسف از در گذشت یکی از پاکبانان در پی حادثه بزرگراه شهید چمران، گفت: در این زمینه باید شهرداری گزارشی به شورا ارائه شود.

وی در ادامه با اشاره به قطع آب در برخی از محلات و مناطق شهر تهران طی هفته گذشته، گفت: در این زمینه شهرداری تهران نیز مسئولیت دارد چرا که سالانه بودجه ای در این حوزه برای شهرداری در نظر گرفته می شود ضمن اینکه از هجدهم خرداد ماه تاکنون و در پی حادثه در مسیر سد کرج به تهران و با گذشت ده روز همچنان برخی از مناطق و محلات تهران دچار مشکلاتی در خصوص قطعی آب هستند.

امانی با تاکید بر اینکه با گذشته 10 روز از این حادثه همچنان بسیاری از مناطق شهر تهران دچار افت فشار آب و همچنین قطعی آب هستند، گفت: ما به عنوان مدیریت شهری در این زمینه مسئول هستیم و باید نسبت به این مسئله بی توجه نباشیم.


 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین