بهترین هتل های کرج را بشناسید
کد خبر: 5465

بهترین هتل های کرج را بشناسید

کرج، مرکز استان البرز در حدود 40 کیلومتری مرکز شهر تهران واقع شده است. کرج پس از تهران، مشهد و اصفهان چهارمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می رود. این شهر به دلیل موسسات آموزشی و جاذبه های گردشگری از جمله کاخ سلیمانیه، دره آرنگه، باغ کردان، غار یخمراد و کاخ مروارید، شهرت زیادی دارد.

 

بیان فردا | کرج با توجه به قرار گرفتن در دامنه رشته کوه های البرز، آب و هوای عالی و چشم اندازهای بی نظیری نیز دارد. از طرفی کرج جزء مسیر اصلی حمل و نقل بین المللی به کشورهای ترکیه و آذربایجان محسوب می شود. به همین دلیل سالانه مسافران بسیاری با اهداف گردشگری و تجاری به کرج می آیند. از این رو هتل های متنوعی در آن ساخته شده که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

هتل پردیس کرج

از هتل های سه ستاره کرج، هتل پردیس در بلوار امامزاده حسن (ع) و رو به روی درب غربی دانشکده کشاورزی است. این هتل سال 1388 به بهره برداری رسید و فضای داخلی آن در سال 1397 بازسازی شد. هتل پردیس یک ساختمان 3 طبقه و 30 باب واحد اقامتی دارد.

هزینه اقامت در این هتل کرج، مقرون به صرفه بوده و در دسته هتل های اقتصادی قرار می گیرد. از ویژگی های آن نیز می توان به رفتار محترمانه پرسنل، سطح خوب خدمات و دسترسی مناسب به جاهای دیدنی کرج از جمله حمام مصباح، کاخ سلیمانیه و باغ گل‌ها اشاره کرد.

هتل مرمر کرج

هتل مرمر از قدیمی ترین هتل های این شهر است که در نزدیکی مرکز شهر و ابتدای خیابان فروغی قرار دارد. زمان تاسیس هتل مرمر به دوره پهلوی و سال 1355 بر می گردد. البته در سال 1394 به طور کامل بازسازی شد. این هتل 2 ستاره، 31 واحد اقامتی در 5 طبقه دارد که خدمات قابل قبولی را در اختیار مسافران قرار می دهد.

یکی از ویژگی های هتل مرمر، نزدیکی آن به مراکز خرید کرج است که به راحتی می توانید برای خرید سوغاتی، سری به این بازارها بزنید. قیمت رزرو اتاق های این هتل کرج در سطح مناسبی قرار داشته و بر اساس نظر مسافران، پرسنل آموزش دیده آن رفتار محترمانه ای با مشتریان دارند.

هتل امیرکبیر کرج

هتل 2 ستاره امیرکبیر در خیابان دکتر بهشتی و مرکز شهر کرج واقع شده است. این هتل با ظاهری بسیار زیبا کار خود را از سال 1369 آغاز کرد. البته هتل با ساختمانی 2 طبقه و 49 واحد اقامتی در سال 1395 به طور کامل بازسازی شد.

فضای داخلی بسیار شیک هتل امیرکبیر، همچنین سطح خدمات آن و رفتار پرسنل به قدری با کیفیت بوده که قابل مقایسه با یک هتل دو ستاره نیست. از طرفی بسیاری از رستوران های معروف کرج در نزدیکی این هتل قرار گرفته اند که می توانید برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ایرانی، سری به آن ها بزنید.

هتل کندلوس کرج

مجتمع اقامتی و گردشگری کندلوس یکی از جدیدترین هتل های کرج بوده که در میسر سفر به شمال و جاده چالوس، ورودی جاده کندر واقع شده است. این هتل به مساحت 1،500 مترمربع و با 16 واحد اقامتی زیبا در کیلومتر 4 محور کرج به چالوس قرار دارد.

سالن های پذیرایی مجهز، سالن کنفرانس، آلاچیق و فضای باز محوطه سازی شده از امکانات هتل کندلوس است. این هتل 2 ستاره، سطح خدمات بسیار با کیفیتی دارد؛ از این رو قیمت آن نسبت به سایر هتل های هم رده گران تر است.

هتل سامان کرج

یکی دیگر از هتل های 2 ستاره کرج که در مرکز شهر و خیابان دکتر همایون واقع شده، هتل سامان است. این هتل در ساختمانی 4 طبقه با 27 واحد اقامتی در سال 1356 به بهره برداری رسید. البته در سال 1393 با هدف ایجاد فضاهای داخلی بسیار شیک، به صورت کامل بازسازی شد. سطح خدمات در این اقامتگاه در سطح مطلوبی بوده و فقط برخی از اتاق ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند.

684

هتل پیام البرز کرج

هتل پیام البزر از هتل های فرودگاهی محسوب شده و در فرودگاه اختصاصی کرج واقع شده است. این هتل سال 1396 افتتاح شده و در سال 1399 مورد بازسازی کامل قرار گرفت. ساختمان هتل پیام، یک طبقه است و 14 واحد اقامتی برای پذیرایی از مسافران دارد.

هتل جهانگردی دیزین کرج

این هتل در دل کوه های البرز و در نزدیکی پیست دیزین قرار دارد. از این رو اگر جزء علاقه مندان به ورزش مهیج اسکی هستید با رزرو هتل دیزین در فصل سرد سال از تفریح در بزرگترین پیست اسکی ایران لذت ببرید.

129 واحد اقامتی این هتل در دو مجموعه مجزای 3 طبقه بنا شده است. آب و هوای فوق العاده اطراف هتل در کنار فضای گرم و آرامش بخش داخل آن، اقامتی خاطره انگیز را برای شما به همراه دارد. یخچال، تلویزیون، حمام، آباژور، کمد لباس و بالکن اختصاصی در برخی از واحدها از امکانات رفاهی هتل جهانگری دیزین است.

سخن آخر

کرج در ارتفاعات البرز قرار گرفته و آب و هوایی نیمه کوهستانی دارد. اگر به دنبال هوای خنک و دلپذیری هستید؛ بهتر است اوایل فصل بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید. البته فصل برگ های خزان پاییزی با رنگ های زرد و نارنجی خود زیبایی وصف ناپذیری را به این شهر می دهد. از طرفی چنانچه به تفریحات زمستانی علاقه دارید، در فصل برفی به کرج بیاید.

در نهایت فرقی نمی کند چه زمانی و برای چه کاری برای سفر خود برنامه ریزی کنید؛ ما در این متن بهترین هتل های کرج را برای شما معرفی کردیم تا با مراجعه به سایت فلای تودی در کنار خرید بلیط، برای رزرو هتل نیز اقدام کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

آخرین اخبار

پربازدیدترین